NagyLaszlo90

Tag
  • Tartalmak

    2
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

NagyLaszlo90 a fórumon

  • Rang
    Tudóspalánta
  1. Köszi a segítséget, a postot egy régebbi (Januári) általam talált post miatt írtam, amiben egy ugyan ilyen mx-es blacklist levételét kérte valaki, és ez meg is történt egy "root" nevű rendszergazda által. Az egyetlen e-mail cím amit találtunk az a postmaster@t-online.hu, amit a t-online dns checker meg is említ, ha bármi problémánk van az mx.t-online.hu-s levelezéssel ide lehet írni. A Segítséget nagyon köszönöm, megpróbálunk majd az abuse@telekom.hu-ra írni egy levelet valami külső fiókból.
  2. Kedves T-Online rendszergazdák, Már lassan november eleje óta ha nem régebben, felkerültünk az egyik spam blacklistre és azóta nem kerültünk le róla. mx.t-online.hu Remote Server returned '554 4.7.1 <mx.t-online.hu #4.7.1 smtp; 421 4.7.1 <mail.nordtelekom.hu[80.253.180.10]>: Client host rejected: Access denied due to massive spamming (20181112)> Az mx.t-online -ra küldött levelek 5 nap késéssel küldi vissza a mailer daemon, hogy nem sikerült kézbesíteni (üzelti leveleknél az nagyon sok), illetve az ügyfeleink akik mx.t-online.hu-sok, nem tudnak nekünk levelet küldeni, és nem kapnak semmilyen vissza levelet, hogy a mailjük nem ment el. Mi a nordtelekomnál vagyunk mint levelező szolgáltató, de a mail.schrack-seconet.hu-n van a mi levelezésünk. Meg szeretném kérni önöket, hogy erről a blacklistről lehetőség szerint szedjenek le minket. Illetve további információt szeretnék kérni, hogy hogyan működik a Blacklist amire felkerülünk. A Legtöbb Blacklist 12-24 óránként frissíti magát és egy pár nap alatt újra működik a levelezés, és a mailer daemon rögtön visszadobja a problémát. Önöknél már elég sok ideje rajta vagyunk a listán, és 5 nap mire megjön a vissza mail, hogy nem ment el valami. Segítségüket előre is köszönöm!