Joe78

Tag
  • Tartalmak

    2
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Joe78 a fórumon

  • Rang
    Tudóspalánta
  1. Köszönöm a gyors választ! Mindenféleképp jelzem a 1414-en a problémámat. Bízom benne, hogy elég visszajelzést kapnak... Talán jövőre visszakerül? Még szerencse, hogy körzetünkben másik 3 szolgáltató is van. Pusztán a kényelemnek és a lojalitásnak köszönhető, hogy eddig előfizettünk a Telekomnál. Egy év hosszú idő! Most buktak egy ügyfelet! Üdvözlettel Egy mérges TV-t (már nem) néző ügyfél.
  2. Tisztelt Telekom! Érdeklődnék, hogy mi alapján törölnek a szolgáltatásukból csatornákat? A Discovery Sience az egyik legnézettebbek közé tartozik, nem értem miért kellett megszüntetni a szolgáltatását?! Csak és kizárólag ezért fizettünk Önöknél elő (műhold), mert számunkra egy jól összeállított csatorna kiosztás volt elérhető (ez idáig). Január 8.-ával beraktak "helyette" mást. Az nem fejlesztés ha cserélgetnek! Inkább visszafejlődés! Ha van rá lehetőség, akkor kérném vissza az eredeti felállást, nincs szükségem más felesleges csatornákra! Biztos vagyok benne, hogy más is így látja. Egyéb esetben szolgáltatót fogok váltani. Üdvözlettel Egy mérges TV-t (már nem) néző ügyfél.