Sziasztok,
Szeretném a segítségeteket kérni a következő problémával kapcsolatban. Január 6.-án voltam az egyik T üzletben, hogy lemondjak egy készülék biztosítást és mivel a hűségem lassan lejár ezért érdeklődjek díjcsomag és készülék iránt. A díjcsomagot sikerült is kiválasztanom de a készülékben még nem voltam biztos. A kiszolgáló úriember felajánlotta, hogy a díjcsomagot szívesen módosítja azonnal és ha kiválasztottam a készüléket, akkor otthonról rendeljem meg. Sajnos hamar kiderült, hogy mivel átállítottuk a díjcsomagot, ezért a hűségidő is meghosszabbodott így nem tudok készüléket vásárolni. Visszamentem az üzletbe, megbeszéltük hogy ez így valóban nem OK, ezért visszaállítják a díjcsomagom a korábbira. Sajnos ez azonnal nem sikerült, azt a választ kaptam hogy kell várni pár napot amíg az online felület frissül. Nos ez már több mint egy hete volt. Többször beszéltem az úriemberrel telefonon, de egyelőre semmi változás. Írtam a chat részben is a problémámról, ott azt írták hogy ezt azonnal vissza kéne tudni állítani, de csak az adott üzletben lehetséges....
Esetleg találkozott valaki hasonló problémával? Mit javasoltok?
Előre is köszönöm!