Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

hobor66

Tag
  • Tartalmak

    1
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

hobor66 eredményei

Kutató

Kutató (2/13)

  1. Sziasztok, Szeretném a segítségeteket kérni a következő problémával kapcsolatban. Január 6.-án voltam az egyik T üzletben, hogy lemondjak egy készülék biztosítást és mivel a hűségem lassan lejár ezért érdeklődjek díjcsomag és készülék iránt. A díjcsomagot sikerült is kiválasztanom de a készülékben még nem voltam biztos. A kiszolgáló úriember felajánlotta, hogy a díjcsomagot szívesen módosítja azonnal és ha kiválasztottam a készüléket, akkor otthonról rendeljem meg. Sajnos hamar kiderült, hogy mivel átállítottuk a díjcsomagot, ezért a hűségidő is meghosszabbodott így nem tudok készüléket vásárolni. Visszamentem az üzletbe, megbeszéltük hogy ez így valóban nem OK, ezért visszaállítják a díjcsomagom a korábbira. Sajnos ez azonnal nem sikerült, azt a választ kaptam hogy kell várni pár napot amíg az online felület frissül. Nos ez már több mint egy hete volt. Többször beszéltem az úriemberrel telefonon, de egyelőre semmi változás. Írtam a chat részben is a problémámról, ott azt írták hogy ezt azonnal vissza kéne tudni állítani, de csak az adott üzletben lehetséges.... Esetleg találkozott valaki hasonló problémával? Mit javasoltok? Előre is köszönöm!
×
×
  • Új...