MulatoAztek

Tag
  • Tartalmak

    3
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

MulatoAztek a fórumon

  • Rang
    Tudóspalánta
  1. 72 óra ide vag oda szerintem az nevetséges, hogy az egyetlen dolog amit tehetek, hogy robot Vandával beszélek es avval is csak ugy, hogy igen/nem választ adhatok
  2. Lassan 10x beszeltem a 1414en levő hölgyel es nem vehetek fel uj hibajegyet mert a masik meg le záratlan.
  3. Sziasztok!! Csak egy pár szóban le írnám tapasztalataim. Tegnap este 7kor el ment a net és tv soha nem volt ilyen szoval adtam neki időt. Majd ma reggel fel kelek továbbra sincs semmi egyszer csak meg javul a tv de internet sehol. Közben kapok egy smst, hogy el háritották es van net:D hát nem volt továbbra sem a legjobb az amit az ember tehet, hogy robottal beszél mondhatom tökéletes Ezek után több mint 8 órája le van adva a hibajegy. Most kérdem én aki evvel dolgozik mint pl én az ilyenkor verje a földhöz a *****ét és várjon a 72 óras internet javításra amit hozzáteszek más szolgáltatóknál 1 max 2 óràba tellik es ezt úgy mondom, hogy voltam diginél es upcnél is Ez az ügyintézés a telekomnál valami nevetségesen silány és az egész egy nem törödömséget sugall ennyi pénzért! Szép napot !