Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

HuszarK

Tag
  • Tartalmak

    1
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

HuszarK eredményei

Kutató

Kutató (2/13)

  1. 1.Lakásomba elkezdték az üvegszálas kábel fektetését fejlesztés céljából. Kiderült, hogy a házba a T-com-által behúzott kábelek közül, arra amire az én munkaállomásomat köthették volna nincs jel. Hogy lehet ez? 2. Az új hálózatot kiépítő "műszakis" nem hozott megfelelő műszert ahhoz, hogy számára biztos legyen, tényleg nincs jel a szükséges kábelben, így 3/4 órát ácsorgott, míg a megfelelő kolléga és műszer megérkezett. Az új hálózati kábelt kihúzta ugyan a lakásba, de közben a fúrójával 2 helyen kitörte az ajtófélfát,magasan vezette az kábelt, így kérdés melyik tapétás tud tapétázni úgy, hogy ne szúrjon szemet a kábel. A könyvállványt, pedig nem lehet lebontani egy tatarozásnál, mert túl szorosan veszi körül az üvegszálas kábel a könyvállvány lábait. Magyarul eddig károm van, jobb szolgáltatásom nincs. Hogyan lehet kontárokat alkalmazóknak kiszervezni a munkát? 3.Amikor kiderült, hogy nincs jel a szükséges kábelben a 2. pontban szereplők elkezdtek beszélni arról, hogy legfeljebb a vezetékes telefonomat nem fogják az új kábelre tenni. Amikor a fejlesztésre szerződést kötöttem, a T-com alkalmazott direkt fölhívta a figyelmemet, hogy ez a szolgáltatás is jobb lesz. ezért álltam rá erre a fejlesztésre és nem vártam meg a WiFi fejlesztést. Mért indulnak ki eleve abból, hogy a T-com nem a megfelelő kábelt fogja betenni a megfelelő helyre, hanem a meglévő nem működőt fogja gányolni. Ehhez képest 1957-óta vagyunk a cég előfizetői. Először MATÁV majd, T-com. Huszár Katalin és családja. (egy cserbenhagyott ügyfél) 2019. március. 12.
×
×
  • Új...