Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

jufma

Tag
  • Tartalmak

    2
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

jufma eredményei

Kutató

Kutató (2/13)

  1. jufma

    kábel telefon

    Kedves "btz"! Nagyon örülök, van aki foglalkozik a problémámmal. Én 5. napja éjjel nappal (most 2 perce is) hívom mindig ugyanazzal az eredménnyel. A másik telekomos számról a Barátnőmék esetenként próbálkoznak, ugyanezzel a sikerrel mint én... Ötlet? Azt hogyan tudhatom meg, hogy hol előfizetők, mert ezt hadititokként kezelik... Ők honnan tuják meg, hogy náluk lehet valami probléma, szerintem sehonnan..., de lehet, hogy tévedek... Köszönettel: jufma
  2. jufma

    kábel telefon

    Tisztelt Fórum Társak! Kábeltelefon problémám van, ezzel kapcsolatban szeretnék kérni segítséget: Telekom hoppá díjcsomaggal rendelkezem már idejét sem tudom mióta. Eddig soha semmi problémám nem volt, azonban 5 napja valami olyasmibe ütköztem, amire eddig senkitől sem kaptam megoldást. Szeretném előre bocsájtani, hogy a wifit többször újraindítottam, 3 különböző telefon készülékkel rendelkezem, mind a 3-al minden irányba tudok telefonbeszélgetést kezdeményezni, ill. folytatni. (Egyik készülékemmel faxolni is tudok.) Azonban egyik készülékkel sem tudok kapcsolatot létesíteni a 06-27-341-600-as előfizetővel. Itt 1 csengés után néma csend van, előfordult, hogy szétkapcsolt. A néma csend alatt vélhetőleg létrejön a kapcsolat, mert a telefonomon látom a másodperc számlálót (ez csak egy laikus következtetése) Elmentem egy ismerősömhöz, náluk ugyanez a helyzet volt, annyi különbséggel, hogy nekik 2 különböző telefonjuk van, de mindegyikkel csináltunk 4-4 próbát. A szomszédomnak digis előfizetése van, arról rendesen hívható a fenti telefonszám. Bejelentettem a hibát a Telekomnál, május 10-én 18-kor kaptam egy sms-t, miszerint elkezdték a hiba kijavítását. Május 11-én 19.19-kor újabb sms jött, miszerint: „Nem találtunk a Telekom hálózatát vagy eszközeit érintő meghibásodást. Előfordulhat, hogy a hiba Önnél keletkezett, amire sajnos nincs ráhatásunk. Szeretnénk segíteni a hiba feltárásában: kérjük látogassa meg a www.telekom......oldalt, ahol segítséget talál a hiba elhárításához. Ha további informatikai segítségre lenne szüksége, igénybe veheti a FIZETŐS (!) szolgáltatásunkat…” Fentiek ismeretében van-e valakinek NEM FIZETŐS javaslata? Minden építő jellegű ötletet szívesen veszek, az, hogy ezt a szolgáltatót itt kell hagynom már tudom, csak a hűség idő járjon le! Ja, és állítólag kiemelt ügyfél vagyok, amin csak röhögni tudok ezek után…?) Köszönettel: jufma
×
×
  • Új...