Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

jufma

Tag
  • Tartalmak

    2
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Bejegyzések, amit jufma posztolt

  1. Kedves "btz"!

    Nagyon örülök, van aki foglalkozik  a problémámmal. Én 5. napja éjjel nappal (most 2 perce is) hívom mindig ugyanazzal az eredménnyel. A másik telekomos számról a Barátnőmék esetenként próbálkoznak, ugyanezzel a sikerrel mint én... :( 

    Ötlet?

    Azt hogyan tudhatom meg, hogy hol előfizetők, mert ezt hadititokként kezelik... :)

    Ők honnan tuják meg, hogy náluk lehet valami probléma, szerintem sehonnan..., de lehet, hogy tévedek...

    Köszönettel:

    jufma

     

  2. Tisztelt Fórum Társak!

    Kábeltelefon problémám van, ezzel kapcsolatban szeretnék kérni segítséget:

    Telekom hoppá díjcsomaggal rendelkezem már idejét sem tudom mióta. Eddig soha semmi problémám nem volt, azonban 5 napja valami olyasmibe ütköztem, amire eddig senkitől sem kaptam megoldást.

    Szeretném előre bocsájtani, hogy a wifit többször újraindítottam, 3 különböző telefon készülékkel rendelkezem, mind a 3-al minden irányba tudok telefonbeszélgetést kezdeményezni, ill. folytatni. (Egyik készülékemmel faxolni is tudok.)

    Azonban egyik készülékkel sem tudok kapcsolatot létesíteni a 06-27-341-600-as előfizetővel. Itt 1 csengés után néma csend van, előfordult, hogy szétkapcsolt. A néma csend alatt vélhetőleg létrejön a kapcsolat, mert a telefonomon látom a másodperc számlálót (ez csak egy laikus következtetése)

    Elmentem egy ismerősömhöz, náluk ugyanez a helyzet volt, annyi különbséggel, hogy nekik 2 különböző telefonjuk van, de mindegyikkel csináltunk 4-4 próbát.

    A szomszédomnak digis előfizetése van, arról rendesen hívható a fenti telefonszám.

    Bejelentettem a hibát a Telekomnál, május 10-én 18-kor kaptam egy sms-t, miszerint elkezdték a hiba kijavítását.

     Május 11-én 19.19-kor újabb sms jött, miszerint: „Nem találtunk a Telekom hálózatát vagy eszközeit érintő meghibásodást. Előfordulhat, hogy a hiba Önnél keletkezett, amire sajnos nincs ráhatásunk. Szeretnénk segíteni a hiba feltárásában: kérjük látogassa meg a www.telekom......oldalt, ahol segítséget talál a hiba elhárításához. Ha további informatikai segítségre lenne szüksége, igénybe veheti a FIZETŐS (!) szolgáltatásunkat…”

    Fentiek ismeretében van-e valakinek NEM FIZETŐS javaslata?

    Minden építő jellegű ötletet szívesen veszek, az, hogy ezt a szolgáltatót itt kell hagynom már tudom, csak a hűség idő járjon le! Ja, és állítólag kiemelt ügyfél vagyok, amin csak röhögni tudok ezek után…?)

    Köszönettel: jufma

×
×
  • Új...