Mikru

Tag
  • Tartalmak

    6
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Mikru a fórumon

  • Rang
    Tudományos tag
  1. Üdv! Ma vagy holnap bemegyek a Telekomhoz,majd kiderül mit mondanak!???
  2. Üdv Abit! A Telekom hivatalos oldalán és a play áruháznál is felvetettem a problémát de semmi érdemleges válasz.Jövő héten talán megoldódik! Köszönöm a javaslatot!
  3. Üdv Abit! Köszönöm a segítséget! A Telekomnak is írtam.De érdemben nem kaptam választ.Megpróbálom majd újra telepíteni és reménykedem!
  4. Üdv. Abit! A Telekom app: 9.42.2 Kb. 1 hónapja töltöttem fel, megnéztem frissítése nincs. Szerintem másik Telekom alkalmazás kell amit nem találok a Playen , aminek az oldalán van menü pont és az a bizonyos + ikon.Szerdán többször próbáltam de a Telekomnak akkor sem volt menü rendszere.Csináltam egy képernyő fotót azt is küldöm.
  5. Üdv.Abit! Köszönöm a válaszodatTudom, hogy csak szerdára érvényes az akció! A gond az amint írtam, hogy nem tudom aktiválni!! A Telekom alkalmazásban nincs menü rendszer Így a + ikon sem található!
  6. Sajnos nem tudom aktiválni a Domino Day 1GB extra adat 1 napra, ami szerdai napon volt.A Telekom alkalmazásban nincs menü rendszer Így a szolgáltatás menüben a +ikon sem táláható! Segítséget kérek mert a Telekomnak már írtam az Ügyfélszolgálatnak de nem kaptam pontos segítséget.Lehet hogy nem a megfelelő Telekom alkalmazást használom amit a Play áruházból töltöttem le? Segítséget előre köszönöm!