Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

Hegyirabló

Tag
  • Tartalmak

    22
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Profil megtekintések

Nem engedélyezted ezt a funkciót, ezért nem látod, hogy ki tekintette meg a profilodat a közelmúltban.

Hegyirabló eredményei

Tudományos tanácsadó

Tudományos tanácsadó (6/13)

  • Közösségépítő

Összes kitűző

  1. De ugye mindenki, aki írt ide a fórumra, bejelentette a dolgot az NMHH-nak? Mert én bejelentettem, és mivel most borzasztó az egész, fizetek egy olyan szolgáltatásért, ami nem működik, rákérdeztem az NMHH-nál, hogy hol tart a dolog. Nem válaszolhatják meg, mert nem vagyok alanya az ügynek. De ha nem jelentitek be, akkor **** nem fog az NMHH csinálni semmit. Ötszáz panasz kell nekik, nem öt.
  2. Ez sajnos tényleg egyre rosszabb. Vajon ha megrendelném a Non_Stop wifi kiegészítő szolgáltatást, az segítene ezen? Ott adnak egy mobil sticket, ami kiesés esetén 5G-re kapcsolódik. De vajon csak teljes net kiesés esetén használható, vagy akkor is, amikor a Cloudflareben érintett oldalak nem töltődnek be?
  3. Már ilyeneket írogat a Telekom a Twitteren, hogy az ügyfelek jelentsék a dolgot a Cloudflare felé. Ez valami vicc, vagy mi? Nem vagyok jogviszonyban a Cloudflareal. A Telekommal vagyok.
  4. Kaptam postai levelet az NMHH-tól, hivatalból eljárást indítanak a Telekom ellen.
  5. Nem akarlak megbántani Zoli, de úgy viselkedtek itt a fórumon ti Telekom moderátorok, mintha nem is emberi lények lennétek, hanem gondolkodásra képtelen gépek. Ezzel viszont szerintem megalázzátok önmagatokat. Az oktatáson betanult szöveg helyett itt most egy kis kreativitásra és rugalmasságra lenne szükség.
  6. Megtettem én is a lakossági bejelentést az NMHH-nak, és ezt javaslom mindenkinek, aki érintett.
  7. Időhúzás. Ez a jó kifejezés.
  8. Nagyon kedves és dicséretes, hogy figyeltek rá. Csakhogy évek óta megy ez a dolog. Évek óta. Nem tudtok rá megoldást? Nem tudtok megoldást arra, amire - senkit meg nem bántva - egyszerű fórumozók leírják, hogy mit kellene tenni? Tisztázzunk már valamit! Nem tudjátok, hogy ki vagyok én? Én vagyok az ügyfél! Nem szívességet tesz nekem a Telekom, hogy az ügyfele lehetek, fizetek érte. Tessék megoldani, nem ígérgetni a fórumon!
  9. Már kezdtem elcsüggedni, mikor jött az SMS és az e-mail az új jelszavakkal, sikerült visszaaktiválniuk a kollégáknak. Nem csalódtam a Telekomban! Köszönöm szépen! 🙂
  10. Megint nem megy a levelező kiszolgáló rendszer, sem Thunderbird kliensből, sem webmailről. Elképzelhető, hogy valamikor méltóztatik ezt javítani a Telekom, illetve az, hogy kapok választ erre a kérdésemre?
  11. Hegyirabló

    Levelezőrendszer hiba

    Szia! Én kikapcsoltam az OCSP-t, így működik. Érdemes lenne egy jelentést küldeni a Thunderbirdnek.
  12. Hegyirabló

    Levelezőrendszer hiba

    Kezdődik...
  13. Hegyirabló

    IPTV

    Szia! Ez egy Tatung 3112. Eddig a bekapcsolva két zöld LED világított az elején, power és a link. Tegnapi első bekapcsoláskor végrehajtott egy teljes frissítést, azóta a van egy kék LED is, a HD feliratú. HD és SD adásoknál is világít, csak akkor kapcsol ki, ha átállítom a képarányt 4:3-ra. Látszólag semmi mást nem okozott a frissítés, azért tartom különösnek. A firmware számot nem találok, kliens szoftver verziója 4.1.38422.23005. Másik szobában egy másik típus van, azon csak egy fizikai LED van az elején, és nem is frissített le.
  14. Hegyirabló

    IPTV

    Telekom, most komolyan! Azért kellett szoftverfrissítést a régi fajta IPTV Set Top Boxra, hogy eggyel több LED világítson az elején? El kell ismernem, ez hozzáad a televíziózás élményéhez!
×
×
  • Új...