""Július 24-én Samsung A3 mobilomon vegrehajtották az ütemezett frissítést, utána nem kapcsolódott az itthoni wifihez, azt jelezték, hogy "hitelesítési hiba tõrtént". újra beírtam a wifi jelszót, semmi... rutert kikapcsoltam, sremmi. Teljesen újraindítottam a rendszert, semmi.
A Tekekom megvizsgálta a vonalat, de minden rendben volt, sőt van egy tabletem, ami szintén hibátlaniul műkõdik a wifivel. A telefonomat a Samsung szervizbe elvittem, ott is műkõdõtt wifivel, a telefonnak sincs semmi baja. 5000 Ft-ért újra frissítették volna, de nem garantálták, h ogy az megoldja a gondomat, a gyári visszaállítás is kérdéses, sőt adatvesztéssel jár.
Kérnék segítséget, mit tudok tenni, nagyon hiányzik, és nagyon bosszsntó ez az egész!
Előre is köszönö mindennemű segítséget, ötletet.
Kálingerné Szalai Irén