Amálka

Tag
  • Tartalmak

    1
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Amálka a fórumon

  • Rang
    Bronz tag
  1. Tisztelt Admin vagy segítő tag! Rendeltem online egy előfizetést és hozzá egy készüléket. A készülék még aznap 4óra működés után elromlott teljesen! A készüléket bevittük egy t-pontba kicserélni mivel a honlapon azt írják ha egyértelmű a meghibásodás 3 napon belül kicserélik! Az ügyintéző közölte hiába van ez írva a honlapon nekik ki van adva küldjék vissza a központba elállás joggal! Rendben átvette a készüléket és kiállította a papírt az elállási nyilatkozatról! Ez július 25.én volt, azóta senki sem keresett, sőt bárhol érdeklődünk nem tudnak információt adni! Az előfizetéses kártya aktiválva nincs mivel azt tanácsolta a telefonos ügyintéző ne aktiváljuk amég nem rendeződik az ügy! Most jobban utánna olvastam és törvény írja elő 14napon belül rendeznie kell a szolgáltatónak az elálást! Mindenhol hitegetnek, a pénzem sehol, az előfizetés használhatatlan! A fogyasztóvédelemnél tegyek feljelentést akkor történik valami az ügyben? Köszönöm a válaszokat! Üdv!