malvin

Tag
  • Tartalmak

    4
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

malvin a fórumon

  • Rang
    Tudóspalánta
  1. A társasházunkban pár hónapja kiépítették az optikai hálózatot, de még nincs rajta szolgáltatás. A hét eleji vihar kinyitotta az egyik elosztódobozt, azóta ki van téve az időjárásnak egy fedetlen területen. Milyen telefonszámon, e-mail címén jelezhetném?
  2. Én viszont tudtam, és használtam is. Igen, nem "minden", de miért fizessek egy ilyen szolgáltatásért (na most feltöltenék egy speedtest képet, de a válaszd ki a fájlokat. kifagy), meg persze akkor is amikor a konkurenciát tölteném fel. De mind 1 is. Szerintem ott a "kulcs", amikor az ügyintéző azt mondta, "hogy semmi sem fog változni". Hát változott. De remélem ott a hangfelvétel. (legutoljára amikor még én jértam ott, akkor még volt ilyen). Na ennek alapján, már meg lehet inditani egy fogyasztóvédelmi feljelentést. u.i. közben a feledégem is visszajött. (egyenlőre nem mondta le az előfizetést), mivel kimutatták neki, hogy a jelenlegi előfitzetés csak 900Ft-al kerül többe, mint az internet nélküli. Tényleg nem sok (egy jobbfajta sörfesztiválon ennyibe kerül 4dl. - ma már csak ennyi egy korsó -- sör). De akkor is! A hosszabbítás az nem új szerződés: webtárhely help: Fontos! A 2018. szeptember 1-je után értékesített internet díjcsomagokhoz már nem vehető igénybe webtárhely szolgáltatás. Na majd a fogyasdztóvédelem eldönti, hogy az én szolgáltataásom 2008-as vagy 2019-es.
  3. Nem vígasztal! Sőt! De "megoldom"! Most küldterm el a feleségemet (mert némi huzavona után pár éve sikerült összevonni az Ő nevére az én nevemen lévő vezetékes telefont, és így az én nevemre került internetet is, az Ő nevén lévő mobillal) - szóval kénytelen voltam Őt küldeni, hogy mondja le az egész internetet. Irány a konkurencia (U-val kezdődik, ---)! Ami nem nagy váltás, mert régóta (2000-óta, tehát réggebben, mint a T) szintén van. De "speciális okokból" - mint pl. a web-tárhely eddig megérte. De ezután már nem.
  4. 2008-óta vagyunk Telekom előfizetők: vonalas, mobil és internet. (korábban még IPTV is volt). 2019.08.22-én hosszabbitottuk meg a lejárt hűségidőt, és mivel a korábbi NetMánia S csomag megszünt, az internetet Net S Plusz-ra váltottunk a "mident egyben" Magenta 1 csomaggal. A probléma az, hogy ez így 2018. szeptember 1-je utáni szerződés lett, és magszűnt a több mint 10 éves web-tárhelyem. (pontosabban nem szűnt meg, a rajta lévő web-lap továbbra is elérhető, de már ftp-vel nem tudok belépni) Az ÜFSZ szerint "nincs mit tenni", ez a szolgáltatás kivezetésre kerül. Ez igy "nem fair"! Ha ezt előre tudom, akkor "nem csinálok semmit", és a korábbi (legutóbb 2017-es) határozott idejű szerződésem automatikusan átmegy határozatlan idejűbe - gondolom az eredeti dátummal - és így akkor megmarad a web-tárhelyem.