ikalav

Tag
  • Tartalmak

    1
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

ikalav a fórumon

  • Rang
    Új tag
  1. iptv

    Áramszünet után az IPTV nem tud internethez csatlakozni. Router, set top box újraindítva többször, de semmi változás. A helyi hálózathoz csatlakozik, az IP címet nem találja. Mit lehet tenni ilyenkor? 1414-en Vanda van csak, türelmesen végigviszem, nem tud segíteni, kapcsolni akar szakembert, de mindig bemondja egy automata, hogy a szolgáltatás nem elérhető. A hibát csak a Telekom oldalán, chat-ben tudtam bejelenteni, több, mint 2 órányi várakozás után. Elszomorító, hogy egy szolgáltató ennyire ellehetetleníti a hibabejelentést, a kommunikációs lehetőségeket az ügyfelek részére! És most várhatok a hiba elhárítására, max. 72 órát!... De a havidíjat gondolom, kiszámlázzák! Kedves Szolgáltató, tudna javítani az elérhetőségen és a gyorsabb hibaelhárításon?! Megköszönnénk.