bozo73

Tag
  • Tartalmak

    4
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

    soha

bozo73 a fórumon

  • Rang
    Tudóspalánta
  1. Hibaelhárítás folyamatban van...Web mail És a másik része azt is csinálják már vagy fél éve, oda meg aztán tényleg nem lehet belépni : ügyfélkapcsolati és számlázási rendszer. Azért ez már a XXI.század míg a konkurencia sávszélességet emel, addig itt a saját rendszerüket nem tudják rendessen üzemeltetni, sajnos el járt a T felett az idő nem csak az előfizetést kell beszedni, haladni kell az új technológiával is. Fejlesztés...ugyan már  
  2. 1412 : levél kiszolgáló szervünk nem müködik!   Webes felület 502 Bad Gateway nginx/1.6.1
  3. Remélem nem ugy mint a Telekom új ügyfélkapcsolati és számlázási rendszeren, fél éve...:catsad:  
  4. Webmail szolgáltatás 2015.01.16. 10.45 -óra óta nem lehet be lépni:catsad: illtve nem is müködik  Tisztelt Ügyfelünk!Webmail szolgáltatásunk hamarosan megújul, ennek első lépéseként ezzel az új belépő oldallal találkozik. Kérjük, a szokásos módon jelentkezzen be, ezt követően továbbirányítjuk a már ismert webes felületre. A szolgáltatás megújulásának további lépéseiről a későbbiekben nyújtunk tájékoztatást! Telekom   Az otthoni előfizetés meg igen csak fél éve nem megy..... Ezúton szeretnénk tájékoztatni, hogy a Telekom új ügyfélkapcsolati és számlázási rendszerének bevezetésével egyidejűleg végrehajtott és még folyamatban levő, az önkiszolgáló felületeinket is érintő fejlesztések miatt online önkiszolgáló felületünkön az ügyintézés és a megrendelés funkciók átmeneti ideig sajnos nem érhetőek el érintett ügyfeleinknek a következő időszakban.