Üdvözletem!
Most jelezték, hogy napok óta nem vagyunk elérhetők vezetékes telefonon. Olyan, mintha kicsöngene és nem vennénk fel. Mi azóta nem próbáltunk vele telefonálni. Most megpróbáltam, de süket a telefon. Elképzelhető, hogy elromlott, még nem tudtam kölcsön kérni másikat, hogy le tudjam ellenőrizni a vonalat.
Azonban egy kicsit gyanús, hogy most fordul ez elő, amikor megújítottam a vezetékes előfizetéseimet. (Telefon HoppáPluszról új HoppáPluszra, az internet NetMániaM-ről (20Mbps) NetPluszra (30Mbps).
16.-án kaptam egy új modemet az internethez (ZTE Home Gateway Speedport Entry 2i), amit be is üzemeltem. Másnap érzékeltem az új előfizetéshez tartozó magasabb sebességet és kb. akkortól nem működik a telefon.
A vonal eddig úgy nézett ki, hogy a bejövő rézvezetékhez csatlakozik egy elosztó/szűrő, amiről egy UTP vezeték megy a modemhez, egy telefon vezeték pedig a telefon aljzathoz.
Az új modemen van két telefon aljzat és mivel a kezelési utasítása ezt írja: "Phone1-Phone2 RJ-11 port az analóg telefon(ok) csatlakoztatásához", arra gondoltam, hogy mostantól talán erről működne a telefon, ezért ide csatlakoztattam és újaindítottam a modemet. A "Telephony" LED nem világít és a telefon továbbra sem működik. Ha felemelem a kagylót akkor pityeg, mintha foglalt lenne.
Volna valakinek erre ötlete, tanácsa?