sapirita1988

Tag
  • Tartalmak

    7
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

sapirita1988 a fórumon

  • Rang
    Tudományos tag
  1. Az áramszünet előtt sem tudom, hogy volt-e hang, mivel nem néztem a TV-t. Az áramszünet után bekapcsoltam és akkor jelentkezett ez a probléma. A beltéri egységet a Tv-vel egy időben áramtalanítottam. Küldök egy fotót, hogy mik vannak hátul ütközésig bedugva!
  2. Köszi, tegnap bejelentettem. Akkor mondta az Ügyintéző, hogy nem az ő hibájukból nincs hang... hja mondom persze.. tavaly ugyanez volt .... Olvastam azt a posztot amit belinkeltél, csak nekem se akkor, se most nem lett hang mindenféle próbálkozás után sem...:/
  3. Küldöm a beltéri egység típusát (fotót mellékeltem) rendszer újraindítása gombot használtam, továbbra sincs hang. A Tv-t is áramtalanítottam, továbbra sincs hang csak kép...
  4. Pendrive-ról indítottam egy filmet, ott volt hang. Áramtalanitom a TV-t is, sajnos igen volt egy áramszünet nálunk tegnap
  5. Figyelj nem vagyok buta, nem kell ilyen lekezelően írni. Tisztában vagyok vele, hogy a hibát nem itt kell bejelenteni! Mint leírtam az első posztomban tavaly is volt már egyszer ez a hiba, bejelentettem.Akkor szó nélkül kijöttek, megcsinálták és nem lett kiszámlázva, mivel az ő hibájukból nem volt hang.... nos... egy darab beltéri egység van, kapcsolgattam más csatornákra, ott sincs hang, csak kép. Gyári beállítás visszaállítását hol kellene keresnem?
  6. Köszi! Bocsi az elírásért, ideges voltam és siettem begépelni a hibajegyet... Hangerővel nincs gond.. a többit megpróbálom.
  7. Sziasztok! A mai napon többszöri set-up-box újraindítás után sincs hang, csak kép a szolgáltatásban. Hívtam az ügyfélszolgálatot, szerintük nem az ő hibájuk, és ha szakembert küldenek ki akkor ki fogják számlázni.. ezzel csak az a baj, hogy tavaly ugyanígy az ő hibájukból nem volt hang és akkor megcsinálták mindenféle kiszámlázás fenyegetése nélkül. A TV-m Samsung a set up box meg ez a csöves Sagemcom..