Dev

Tag
  • Tartalmak

    1
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Dev a fórumon

  • Rang
    Bronz tag
  1. Hello Ünnepek előtt vásároltam a telekomtól egy iphone 11 Pro-t, és azóta ledobálja a Wifi-t. Felvettem a kapcsolatot az Apple-el, és ők szoftveres hibára gyanakodnak, de azért is írok ide, mert most untam meg, hogy nem csinálnak semmit. Még előre leszeretném szögezni, hogy mindenféle angol fórumról, és oldalról összeszedett tippeket már kipróbáltam. Néhány példa: Wifi Assist off, Hardreset, Router restart, Auto join on-off, Reset network settings, IOS reinstall from settings, IOS reinstall from iTunes. Sőt ezenkívül, amikor iTunesról újra raktam az egészet, akkor direkt nem importáltam semmilyen beállításomat a másik készülékekről ne, hogy véletlen valami saját beállítás bugoltatja be a telefont. Több routeren kipróbálva a legtöbbön működik. A saját routeremen, ha letiltom az 5Ghz-ről, és csak 2.4GHz-n megy akkor működik, viszont egy csúcstelefonnál nem nagyon nézem el, hogy az 5Ghz-n ledobálja. Ez a ledobálás pedig úgy működik, hogy amikor a homepagen vagyok, és nem csinál semmit a telefont nagyon ritkán dobja le, és max 2mp-ig. A hiba akkor gyakoribb, amikor használom is pl Youtube bufferelés. A Westendben az iSamurai Wifin is egyből ledobta, ahogy kipróbálta a szervízes srác. Több ismerősöm, és szüleim routerei pedig nem dobják le, ami nagyon érdekes.. Azért is fordulok ehhez a fórumhoz, mert már ötletem sincs mit kellene vele kezdeni.. Előre is köszi