Molnár72

Tag
  • Tartalmak

    2
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Molnár72 a fórumon

  • Rang
    Tudóspalánta
  1. Szia! Köszönöm a segítséget! Ma megtettem az írásos panaszos levelem postáztam is ajánlva.
  2. 2020-01-16 napon a Sopron, Kőszegi u. 5. szám alatti üzletben elindítottunk egy tarifacsomag váltással egybekötött készülékvásárlást. Sajnálatos módon az önök renszere összeomlott. A kedves értékesítő munkatárs javaslatára másnap ismét felkerestük a kirendeltséget, ahol több mint egy óra leforgása alatt sem oldódott meg az előző napi hiba. A kolléga még arra is hajlandó volt, hogy szabadnapján otthonról megpróbálja ,hátha sikerül neki, de mindhiàba. A szombati napon ismét elmentem a képviseletre, az egész napom ott töltve ismét, közben 3 munkám mondtam vissza emiatt! De sajnos akkor sem született jó végeredmény, a készülék vásárlást most sem engedte a rendszerük. Közben a fel sem használt 300.000 forint körüli készülékvásárlási keret valahogyan 0 azaz NULLA forintra fordult! Telefonos egyeztetések után ,azt a választ kaptam, hogy hétfőre megoldódik a gond! MEGOLDÓDOTT! Hétfői napon nyitásra foglaltam időpontot. A jól ismert kolléga kedvesen fogadott, és ismét nekifutottunk a félbahagyott telefonvásárlásnak. Most már engedte volna a készüléket megvenni a fent említett kedvezménnyel, azonban munkatársuk közölte kedvesen, hogy az eddig kiválasztott iPhone 11 Pro ami 68.000Ft lett volna, az most több mint 200.000Ft !!!!! Az azonban számomra abszolút elfogadhatatlan, és szembe megy értékrendem szerint mindennel, hogy 3 napja elkezdtem egy csomagváltást ( amiért még többet is fizetek), hogy a telefont megtudjam vásárolni az adott áron, majd az Önök okos rendszere összeomlása, vagy bármi hibája miatt a kiválasztott készüléket végül nem a 2020. 01. 16 napon kínált áron tudnám megvásárolni.