Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

Silco

Tag
  • Tartalmak

    13
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Bejegyzések, amit Silco posztolt

  1. Én is hasonló problémával küzdök, mert egy otthoni TV előfizetésre szeretnék 2 év hűséget vállalni és az ezért járó készülék kedvezményt egy konzol (Xbox Series X) vásárlására fordítani. Azonban a konzolok közül korábban csak a Nintendo Switch-et ajánlotta fel, úgy, hogy volt még PS4 is készleten a konzoloknál. Erre írtam egy email-t az ügyfélszolgálatnak, hogy miért nem tudok rendelni más konzolt? Erre nem jött válasz már 1,5 hete, viszont a panaszom után pár nap múlva érdekes módon már PS4-et is rendelhetek, viszont Xbox-ot továbbra sem. Tudom, hogy nagy a kereslet a fent említett konzolra, így van készletértesítő, amire feliratkozhatok, csak minek, ha nem tudom azt a terméket megvenni amit szeretnék.

    Eléggé elszomorító, hogy bizonyos termékeket a webshop-ban csak bizonyos szolgáltatásokkal rendelkezők vehetnek meg, akinek meg csak egy TV előfizetése van az már le van korlátozva...

  2. Az IPv6-os címek mobilon történő bevezetésénél kicsit furcsa volt olvasni, hogy az iOS nem támogatja az IPv6-ot. Támogatja az, csak nem úgy, ahogy azt a szolgáltatók szeretnék. Egy kicsit utánaolvastam ennek a témának és IPv6-only fronton mostmár értem, hogy miről van szó. A háttérben a Google és az Apple két különböző megoldási javaslata van az IPv6-ra való könnyebb áttéréssel kapcsolatban és az Apple ragaszkodik a saját megoldásához. Emiatt a mobilinternet szolgáltatóknak jelenleg nehéz olyan megoldást nyújtani, ami mind a két csoport igényeit teljesen ki tudja elégíteni. Dual-stack helyett sok helyen az IPv6-only halózat létrehozását preferálják, a kevés publikus IPv4 cím miatt. Itt viszont gond van azokkal az applikációkkal, amik bedrótozott v4 protokollt vagy IPv4 címet használnak kommunikációra. Erre a problémára a Google implementálta Android 4.3+-tól azt a technológiát (464XLAT), amivel a háttérben az IPv4-es címeket IPv6-osra lehet alakítani és abból később a DNS64+NAT64 páros el tudja érni a kívánt IPv4-es címet. A 464XLAT-ot az Apple nem szeretné implementálni, hanem azt mondja, hogy ne legyen olyan app a store-ban, ami nem tud IPv6-only halózaton működni. Ezt tett is követte, 2016.06.01-től nem lehet már olyan app-ot beküldeni a store-ba, ami ezt nem teljesíti. Ebben az esetben azokkal a régi app-okkal lehet gond, amiket már nem támogatnak, így frissíteni sem fognak, de még használják őket.

    Mobilon én is inkább az IPv6-only hálózatot támogatnám, mert ez nagyobb lökést ad annak, hogy jobban terjedjen a protokoll. Ráadásul az itt lévő app-ok készítőit könnyebben rá lehet venni, hogy módosítsák a programjaikat. Mobilon akkor most dual-stack-et vezetnek be itthon vagy IPv6-only-t? Egyébként meg lehet azt szolgáltatói oldalon valósítani (különböző APN-ek használatával), hogy aki pl. régi mobil oprendszerrel jelentkezik fel az csak IPv4-et kap, aki meg megfelelővel az meg csak IPv6-ot esetleg mások meg dual-stack-et?

  3. On June 2, 2016 at 9:37 AM, anonymus said:

    -10 és -11 es szint okozhat akadást illetve lehetnek egyéb vonali hibák ilyenkor codeword. De mivel egyik boxon van gond csak, és elmondásod szerint a másik okés. Ezért én a boxra gyanakodnék első körben.

    Köszönöm! Tegnap még akadtak a HD adások, most reggelre már nem. Mindig ez van egyébként, amikor előjön ez a hiba. Úgy tűnik, mintha valami vihar lenne a halózaton, ami pár nap múlva elcsitul. Sajnos ekkor törlődnek is a felvételek, mert a box áramtalanítása után elkezdi letölteni a szoftverét. Nem tudom, hogy ilyenkor szokott-e történni valami hibajavítás vagy sem, de általában 3 nap után arról kapok SMS-t, hogy nem találtak hibát vagy felhívnak telefonon, de akkor már csak azt tudom mondani, hogy nem jelentkezik a hiba. Mindenesetre szorgalmasan jelenteni fogom ezeket, aztán egyszer csak megoldódik valahogy.

  4. Nálunk megint fennforgás van felvevős box ügyben ED3 területen (HD adások akadnak, durva beakadás után újraindul), miközben a nem felvevőssel semmi gond. Ez hálózati probléma lehet vagy a box haldoklik? Május 12 környékén is volt ilyen, akkor 2-3 nap alatt helyrejött és rendben működött. A problémás időszakban ilyen volt a jelszint:

     

    jelszint.png

  5. Péntek este nálunk is beadta a kulcsot az STB (CIS5230). Ezt még akkor kaptuk, amikor coax-on elindult az IPTV szolgáltatás, szóval jó sokáig bírta. Először csak megakadt az adás, aztán már kikapcsolni sem lehetett, csak a billenőkapcsolóval. Az egyik újraindítás után össze-vissza villogott a kijelzője és utána a HDD tartalma is elszállt... Most az újraindítás fázistól nem lép tovább. Milyen típusú box-okat adnak most?

  6. Ma kaptam volna meg a sim kártyát, viszont ez egy elég szerencsétlen helyzet miatt meghiúsult. Leírom mi történt, hátha valaki ugyanígy jár. A rendelés leadásánál egy olyan helyre kértem a kártyát, ahol egy területen több cég is található. Mivel az épület mezőbe nem tudtam beírni rendesen az épület nevét, így ezt üresen hagytam és a megjegyzés mezőbe írtam le ezt. A rendelés egy adatkártyával volt kapcsolatos, így annak a száma volt megadva. A futár cégtől ma reggel megkaptam az email-t, hogy délelőtt jönnek, viszont gyanús volt, hogy az adatoknál nem láttam azt, amit a megjegyzés mezőbe írtam a rendelés során. Ezzel még nem is lett volna baj, mert lehet csak nekem nem küldték el, nekik megvolt. Viszont úgy tűnik náluk is lemaradt ez az információ. Emiatt amikor a futár meg akarta volna kérdezni, hogy merre vagyok, akkor hoppon maradt, mert az adatkártyát nem lehet hívni... Szóval ilyen esetben érdemes felhívni a futárt és egyeztetni.

  7. Úgy néz ki, hogy javítottak a regisztrációs oldalon, mert ma sikerült megrendelnem mind a két kártyát! Az a gyanúm, hogy több mezőbe érvénytelen szöveget is be lehetett írni korábban, amire a rendszer nem volt felkészítve, így emiatt mindig hibaüzenetet dobott.

  8. Én már többször próbálkoztam a regisztrációs oldalon két számmal is (dominó net és domino 5), de mindig azt a hibaüzenetet kapom, hogy az "Igénylés feldolgozása közben hiba történt, próbálja meg később.". A My T-Mobile oldalon semmit sem lehet ezzel kapcsolatban intézni. Mit lehet tenni? Egyébként az új 4G-s sim kártyát lehet használni régi 3G-s készülékben tovább?

×
×
  • Új...