Szia @teherwagon , közösképviselőnél? Aláírta a nyilatkozatot, a felszálló hálózat kivitelezőinek biztosította a bejutást, további megkeresést nem kapott.
@McBelaba Szia! Mindez tiszta. Viszont amit látunk, hogy a felszálló elkészült, a gerinciet még ősszel kiépítették a környéken. A központba nem látunk be, ezért lenne jó olyan ügyfélszolgálat, aki nem csak a sablon válaszokat tudja mondani, hanem illetékessel egyeztetett érdemi információt adna (vagy jönne válasz a beküldött nyilatkozatra, mert ugye az automatikus válaszban az van ígérve).
Az elmúlt néhány év tapasztalata az, hogy a T-nél sajnos az üsz egy nagyon gyenge pont (kivéve a kiemelt üzletit, az korrekt). Egy lakossági megrendelésbe csúszott rendszerhibát 3-4 hét levelezés és telefonálgatás után sikerült legyőzni. Egy üzleti előfizetésen a modemet bridge módba fél év alatt sikerült tenni, úgyszintén számos levelezés és telefonálgatás árán. De még mennyi rossz tapasztalatot tudnék írni. Kiemelt üzletivel ritkán van dolgunk, de az mindig gyorsan és simán ment (persze meg is fizetik a cégek az árát).