mrrobot

Tag
  • Tartalmak

    2
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

mrrobot a fórumon

  • Rang
    Tudóspalánta
  1. Szia @teherwagon , közösképviselőnél? Aláírta a nyilatkozatot, a felszálló hálózat kivitelezőinek biztosította a bejutást, további megkeresést nem kapott. @McBelaba Szia! Mindez tiszta. Viszont amit látunk, hogy a felszálló elkészült, a gerinciet még ősszel kiépítették a környéken. A központba nem látunk be, ezért lenne jó olyan ügyfélszolgálat, aki nem csak a sablon válaszokat tudja mondani, hanem illetékessel egyeztetett érdemi információt adna (vagy jönne válasz a beküldött nyilatkozatra, mert ugye az automatikus válaszban az van ígérve). Az elmúlt néhány év tapasztalata az, hogy a T-nél sajnos az üsz egy nagyon gyenge pont (kivéve a kiemelt üzletit, az korrekt). Egy lakossági megrendelésbe csúszott rendszerhibát 3-4 hét levelezés és telefonálgatás után sikerült legyőzni. Egy üzleti előfizetésen a modemet bridge módba fél év alatt sikerült tenni, úgyszintén számos levelezés és telefonálgatás árán. De még mennyi rossz tapasztalatot tudnék írni. Kiemelt üzletivel ritkán van dolgunk, de az mindig gyorsan és simán ment (persze meg is fizetik a cégek az árát).
  2. Hali! Ha egy társasházban kiépítésre kerül az optikai felszálló hálózat, akkor utána átlag hány év múlva jutunk el odáig, hogy megrendelhető lesz a szolgáltatás? A honlapon az adott címre hónapokig a "Hálózatfejlesztéseinknek köszönhetően már lakcímeden is elérhető lenne az akár 2000 Mbit/s sebességű otthoni internet szolgáltatás, ehhez már csak a tulajdonosi hozzájárulás kitöltése szükséges, melyet itt érhetsz el." szöveg volt olvasható, most már az sem... Persze a beküldött nyilatkozatra nem tudnak egy sor választ sem írni... Tök jól megcsinálta a T (is), hogy illetékessel esélye se legyen a földi halandónak kommunikálni, csak a kirakatbábukkal, akik mondják a sablon válaszokat.