Bence1997

Tag
  • Tartalmak

    20
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Bence1997 a fórumon

  • Rang
    Tudományos főtag
    10+
    10+

    Telefon guru

    Otthon vagyok a telefon témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    10+
    10+

    Mobil guru

    Otthon vagyok a mobiltelefon témakörben, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

    10+
    10+

    Egyéb guru

    Otthon vagyok a Telekom ügyintézéssel/ a Telekom fórummal kapcsolatban, az előző 90 nap alatt ennyit posztoltam

  1. Az első amire válaszoltál, azt már megválaszoltad, de köszi hogy válaszoltál rá megint Akkor gondolom várhatok amíg lesz valamilyen technikai probléma.
  2. Most mit tudnék egyébként csinálni? Írjak még üzeneteket, hogy hátha küldenek ki valakit? Vagy meglehet oldani szerelő nélkül is ezt?
  3. A válaszom kifelejtettem Azt tudom, hogy most nincs hiba, de szeretném, ha nagyobb lenne a sebesség és elvieg lehet is. Úgy tudom lehet állítani a routerben. Bence a koronavírus előtt is ennyi volt a sebességem, biztos ki lehet hozni ebből többet is, ugyanúgy fizetünk a szolgáltatásokért mint mások is, szerintem az is hibának számít, ha lekorlátozódik a sebesség egy bizonyos szintre és ott marad. Jó vagy nem jó? jött azóta válasz erre: A jelenleg tapasztalt sebességed, a címeden elérhető legmagasabb sebességet közelíti meg , sajnos ezt növelni nem tudjuk. Díjcsomagod, mindig az adott technológián elérhető legmagasabb sebességet nyújtja majd. ^Szilvi Nekem nincs bajom a telekommal, de miért mondja hogy ez kb a max amikor a szerelő is betudott volna állítani többet?
  4. Elküldtem nekik a sebességem és ezt kaptam: Köszönjük! A garantál le- és feltöltési sebesség elérhető díjcsomagodban, így hibát nem továbbítunk szakértő kollégáinknak. Természetesen törekszünk arra, hogy ebben a helyzetben, melyben megnövekedett az internet hálózatok terhelése, is biztosítsuk a kihasználható maximum sebességet, türelmedet és megértésedet nagyon köszönjük! ^Szilvi Magyarul nem jön ki szerelő, mert igaz hogy lehetne nagyobb a sebességem de nincs hiba, mivel a garantált megvan ^^ Csodálatos nem?
  5. Bemásolok pár mondatot, amit a telekom facebook oldalán mondtak: " A címeden maximum 20 Mbit/s sebességű internet szolgáltatást tudunk biztosítani előminősítő rendszerünk szerint. Olyan csomagod van, mely segítségével a hálózaton lévő maximális sebességet ki lehet használni. Tehát ha magasabb a sebesség mint 20 Mbit/s, akkor az is elérhető. A modemet áramtalanítottad már? És ezt követően ellenőrizted már a sebességet? ^Zsani " Ezután leírtam, hogy örülnék az elérhető legnagyobb sebességnek. "Sajnos nem tudjuk befolyásolni az ilyen hálózatokon, hogy a maximális sebességet érhesd el. Ez nagyban függ a központtól való távolságtól és a leterhelésétől is. Kérjük, hogy add meg az elérhetőségi mobilszámod és rögzítünk egy hibabejelentést. Megnézik a Kollégák, mit tudnak tenni az ügy érdekében. ^Zsani "
  6. És akkor most szóljak szerelőnek vagy mit tudnék tenni?
  7. Nem tudom biztosan, hogy jót küldtem e, de szerintem igen. Mi lehet vajon a probléma nálam?
  8. Hol találnám meg ezt a DSL infót? Nem vagyok teljesen tájékozott ebben a témában Ha segítesz beküldöm persze.
  9. Volt nálunk kint szerelő, sikerült 21megabitet kihozni a netből, de azt mondta hogy úgy nem lenne stabil a kapcsolat és hogy érdemesebb 15-ön hagyni. Ezen felül említette, hogy a környéken kb mindenkinek próbálja a lehető legtöbbet kihozni a hálózatból, de nem igazán sikerül elérni a 30-at, mondta hogy egyszerűen elavult a kábel és nem bír többet. Kérdeztem, hogy mikor lehet errefele fejlesztés és azt mondta hogy pár évet biztos kell várni, mert ide valószínűleg már optikát fognak hozni. Meg szó volt még arról, hogy errefele nem annyira megtérülő és gazdaságos a fejlesztés. Mióta bevezették itt az internetet nem emlékszem kábelcserére, de még hasonlóra sem, idén jött egyszer egy értesítés számunkra, hogy este 10 és reggel 5 között nem lesz internet mert valamilyen korszerűsítésről volt szó benne.
  10. Hogy működik ez az igényhely meghatározás? Az emberek bemennek az önkormányzathoz vagy jelzik a szolgáltató felé az igényüket? Nekem például lett volna igényem és egy kis csalódást kelt bennem úgy, hogy két olyan település között lakom, ahol megvalósulnak fejlesztések. Nem tudom, hogy erre elég tájékozottak e az emberek az internetsebességgel kapcsolatban, ha ez így alakult.
  11. A szolgáltató, amelyik nyerte erre a járásra a pályázati pénzt, nem a Telekom
  12. Egyébként ez megfelel a pályázat követelményeinek, hogy egyes településeken amik a járáshoz tartoznak nem építenek ki lakossági hálózatot? Nem erről szól a pályázat is, hogy a lakosságnak is jusson belőle?
  13. A szomszéd faluban egyébként van 500megás csomagjuk is... 😏😊😊 ide már nem ér el az optika 😂
  14. Jó válasz lenne számukra amit leírtam fentebb? Még egy kérdés 😊 ha a bizonyos cég telepít gerinchálózatot, akkor másik vállalat azon keresztül adhatna e lakossági hálózatot? 😊 A mobilnetre visszatérve azt tudom mondani, hogy sokszor alig van térerő, most is csak 1 csík a 4-ből, gondolom azért mert völgyben lakom és dombok vesznek körül és nem tudom hogy jól gondolom e vagy nem, de szerintem a térerő nagysága is meghatározza a mobilnet sebességét. Mikor a szerelő itt volt ő is meglepődött hogy mennyire nincs térerő. Köszönöm egyébként, hogy időt szánsz a válaszadásra és hogy foglalkozol a problémámmal 😊