Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

tamas.szecsy@gmail.com

Tag
  • Tartalmak

    3
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Bejegyzések, amit tamas.szecsy@gmail.com posztolt

  1. Well, eddig eljutottam én is, de a típus hibánál a router-re gondolnék. :) Google home-nak sem osztott jó címet. Kár, hogy a T részéről itt nem monitorozza senki ezt a fórumot, hogy esetleg reagálna valamit saját router gondjukra. Mert ugye lehet hívni a VIP hotline-t, ahol jó pár ezer forintért már segítenek is. Pedig ez azért alap lenne, hogy ez a router működjön.

    Na mindegy, fix IP osztással megoldottam, de aki nem ért hozzá ennyit sem, az fog kínlódni.

  2. Sziasztok,

    Sagemcom  router, amit T-Home-tól kaptam a 1000GB-es optikai kábelhez a hálózatra kapcsolás után az Ethernet kábeles és notebook-ról a wifi-s kapcsolat működik, mindkét esetben van internet. Ugyanakkor a mobil telefonom (Samsung A40)-ről felkapcsolódva a wifi-re a kapcsolat létrejön. de az internet elérés nincsen.

    A mobilomon a wifi beállításokba bemenve a gateway címe: 192.168.0.1, miközben a router dobozon feltüntetett cím 192.168.1.254. , azaz olyan, mintha a DHCP rossz gateway értéket küldene vissza a telefonnak. A mobil telefon IP címe is rossz , mert a DHCP beállítások szerint 192.168.1.2.től mehetnének a címek, miközben a telefon címe 192.168.0.110.

    Ha a mobil telefonon a gateway-t beállítom 192.168.1.254 (telefon wifi beállítások advanced fül), akkor utána minden rendben és wifi-n keresztül megy az internet mobil telefonról is.

    Tudtok segíteni, mi lehet a gond?

×
×
  • Új...