Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

tamas.szecsy@gmail.com

Tag
  • Tartalmak

    3
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Profil megtekintések

Nem engedélyezted ezt a funkciót, ezért nem látod, hogy ki tekintette meg a profilodat a közelmúltban.

tamas.szecsy@gmail.com eredményei

Kutató

Kutató (2/13)

  1. Well, eddig eljutottam én is, de a típus hibánál a router-re gondolnék. Google home-nak sem osztott jó címet. Kár, hogy a T részéről itt nem monitorozza senki ezt a fórumot, hogy esetleg reagálna valamit saját router gondjukra. Mert ugye lehet hívni a VIP hotline-t, ahol jó pár ezer forintért már segítenek is. Pedig ez azért alap lenne, hogy ez a router működjön. Na mindegy, fix IP osztással megoldottam, de aki nem ért hozzá ennyit sem, az fog kínlódni.
  2. Egy másik A40-es mobilon is ez a jelenség. Ugyanakkor egy Samsung S6-al müködik. Érthetetlen.
  3. Sziasztok, A Sagemcom router, amit T-Home-tól kaptam a 1000GB-es optikai kábelhez a hálózatra kapcsolás után az Ethernet kábeles és notebook-ról a wifi-s kapcsolat működik, mindkét esetben van internet. Ugyanakkor a mobil telefonom (Samsung A40)-ről felkapcsolódva a wifi-re a kapcsolat létrejön. de az internet elérés nincsen. A mobilomon a wifi beállításokba bemenve a gateway címe: 192.168.0.1, miközben a router dobozon feltüntetett cím 192.168.1.254. , azaz olyan, mintha a DHCP rossz gateway értéket küldene vissza a telefonnak. A mobil telefon IP címe is rossz , mert a DHCP beállítások szerint 192.168.1.2.től mehetnének a címek, miközben a telefon címe 192.168.0.110. Ha a mobil telefonon a gateway-t beállítom 192.168.1.254 (telefon wifi beállítások advanced fül), akkor utána minden rendben és wifi-n keresztül megy az internet mobil telefonról is. Tudtok segíteni, mi lehet a gond?
×
×
  • Új...