kovacs3at

Tag
  • Tartalmak

    2
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

kovacs3at a fórumon

  • Rang
    Tudóspalánta
  1. Kedves @tehervagon! Köszönöm szépen a reagálásod, még jobban köszönöm a segítségedet, hátha tényleg lehetne javítani a helyzeten. Csak annyit szeretnék hozzáfűzni, hogy a vonal eddig kifogástalan volt hosszú hónapokon, sőt éveken keresztül. A múlt héten volt egy kisebb vihar, azóta vagyok kénytelen elszenvedni a 2 Mbit sebességet. A probléma tehát valószínűleg műszaki jellegű. Tulajdonképpen nem is ez bosszant. Sokkal jobban fáj, hogy nem azt kapom válaszként, hogy alkalmas időben, ha erre jár egy technikus csapat, akkor megellenőrzik a problémát, hanem élből visszakapom, hogy a vonal ennyit bír. Néztem ezt a SZIP akciót, csak a dokumentumok alapján szeptember 30 a kivitelezési ideje, annál hamarabb nem valószínű, hogy szóba jöhet. Köszönöm még egyszer!
  2. Sziasztok! Egy kicsi panaszkodás, ha úgy tetszik. Május 28 körül az addig nagyon jól működő, 10 Mbit/s ADSL kapcsolatom sebessége egyik napról a másikra leesett 2 Mbit/s-ra. Leteszteltem mindent, amit tudtam, lakáson belül kábelt cseréltem, az eszközt újraindítottam, de semmi javulás nem történt. Mivel a 2 Mbit rettentő kevés, bejelentettem a 1414 számon a hibát. Az automata rendszer megvizsgálta a vonalat és jónak találta. Persze, hogy jó, hiszen több, mint a garantált 1 Mbit, de egyértelműen valami műszaki oka van, hogy a korábbi, kifogástalan kapcsolat egyik percről a másikra elromlott. A hibát lezárták azzal a kifogással, hogy a vonal megfelelő. Erre válaszul írtam egy levelet, ismét megemlítettem a problémámat, amire sajnos elutasító választ kaptam, hogy a vonal ennyit tud. Kérdésem lenne, hogy kihez lehet panasszal fordulni, illetve mit tehetek azért, hogy a hiba megszűnjön. Sajnos a településen nincs sok alternatíva, hogy más típusú kapcsolatot igényeljek. Kicsit bosszantó, hogy más ugyanennyi árért gigabitet kap máshol, számomra a 10 megabit is elérhetetlen, pedig egyszerű műszaki hiba az oka.