Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

^Noel

Telekom
  • Tartalmak

    10
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Bejegyzések, amit ^Noel posztolt

  1. 13 perce, sdavid írta:

    És ha veszek ebay-en egy  Kaon CG3000 modemet akkor azt beteszik nekem?

    Társaságunk csak saját eszközein biztosítja a vezetékes  szolgáltatásainak a megfelelő működését, amire hibabejelentést és meghibásodás esetén modem/vevőegység cserét is vállalunk. Azonban, ha a vásárolt  modemet a mi eszközünk után kötöd be és nem megfelelően fog működni a szerződésed, sajnos arra garanciát és hibaelhárítást nem tudunk vállalni illetve rögzíteni. Megértésedet köszönjük.

  2. 2 órája, leocrowe írta:

    Sziasztok! Pár napja azt vettem észre hogy az eddig tökéletesen működő mobilinternetemel már ott tartok hogy nagyon Messenger hívást sem tudok indítani mert nem hallanak az alacsony le- és feltöltési sebesség miatt. Torony itt van 500m-re tőlünk. helyszin Ecsegfalva (Békés) de ugyanez a helyzet Kisújszállás (Jász-Nagykun Szolnok) helyeken is. Gyakorlatilag telefonálni is nehéz mert nem hallanak.

     

    9749103694.png

    Szia! Köszönjük visszajelzésedet. Nyilvántartásunkban mindkét települést leellenőriztük és egyiken sem volt az elmúlt napokban központi hiba, így egyedi eset állhat fent Nálad.  Javasoljuk, hogy kapcsold ki a mobilkészülékedet, majd vedd ki/helyezd vissza a SIM kártyádat. A bekapcsolást követően tekintsd meg a szoftver és alkalmazások frissítések lehetőségeit, és végezd el azok futtatását (ha van), valamint a hálózat választást (automatikus/kézi és melyikre csatlakozik fel az eszközöd). Amennyiben a mobilinternet szolgáltatásunk ingadozása fennáll ezek után is, kérjük, keresd munkatársainkat chaten ide kattintva https://bit.ly/1VfqqM0, akik a beazonosítás után segítségedre lesznek. Köszönjük együttműködésedet.

  3. 18 órája, sdavid írta:

    Sziasztok!

    Koaxkábelen szeretném az otthoni hálózatot megvalósítani, és hallottam vannak olyan kábelmodemek amikben benne van a MoCA funkció. Nekem sagemcom f@st 3890v3 kábelmodemem van, ezen van MoCA? Ha nincs, akkor lehet kérni a telekomot hogy cserélje ki a modememet olyan kábelmodemre ami tudja a MoCA-t?

    Szia Dávid! Köszönjük megkeresésedet. Ide kattintva https://bit.ly/2hkB9Y8 érheted el az eszközöket, melyeket biztosítunk szolgáltatásainkhoz. A kábel technológián a Sagemcom modem vehető igénybe. Megértésedet köszönjük.

  4. 10 órája, Pupos Balázs írta:

    fogalmam sincs mit alkotnak ennél a cégnél de ,hogy havonta fizetek a retek minőségű mobilinternetért 10000 ft az már tényleg vicc az utóbbi 1 hónapban iszonyatosan magas a pingem 1-2 alkalommal jónak mondható majd újra 200+ és amikor felhívtam az ügyfélszolgálatot lényegében semmi érdemleges információt nem közöltek velem szóval esélyesnek tartom a szolgáltató váltást ha ez továbbra is fenntmarad ( 1 éve használom és az utóbbi 1 hónapban szarkaszik az internet) Ha valaki tud valami megoldást ne tartsa magába ^^

    Szia Balázs! Köszönjük visszajelzésedet. Első körben javasoljuk, hogy kapcsold ki a mobilkészülékedet, majd vedd ki/helyezd vissza a SIM kártyádat. A bekapcsolást követően tekintsd meg a szoftver és alkalmazások frissítések lehetőségeit, és végezd el azok futtatását (ha van), valamint a hálózat választást (automatikus/kézi és melyikre csatlakozik fel az eszközöd). Naprakész telefon biztosít megfelelő működést minden tekintetben. Amennyiben a mobilinternet szolgáltatásunk ingadozása fennáll ezek után is, kérjük, keresd munkatársainkat chaten ide kattintva https://bit.ly/1VfqqM0, akik a beazonosítás után segítségedre lesznek. Köszönjük együttműködésedet.

  5. 31 perce, BenceHavran írta:

    Köszönöm, nem tudom ki és mit csinált, elkezdett működni, jött egyszerre rengeteg értesítés :)  

    jelenleg mind a kettő előfizetés tökéletesen működik, köszönjük szépen mindenkinek! 

    Szia Bence! Köszönjük szépen visszajelzésedet, melyből örömmel olvastuk, hogy az egyedi problémád megoldódott. :) Nagyon szívesen segítettünk Neked, keress minket máskor is.

  6. 11 perce, BenceHavran írta:

    Ez is tisztázva lett, tegnap volt a fordulópont, gyanúsan azóta nem működik, bár előtte is volt még több gb hátralevő adatom, azóta pedig nem is tudtam használni tehát 10gb szabad!

    61CC637C-AE34-4CF0-B998-A78C14D8B188.jpegA párom csomagja pedig így néz ki ami működik:

     

    40C3E0CD-57E6-439A-AA47-4DD478C22121.jpeg

    Rendben. Szeretnénk elkérni a telefonszámodat és utána nézünk mi lehet a probléma. Köszönjük.

  7. 1 perce, BenceHavran írta:

    Szia.

    több ügyfélszolgálatossal is sikerült beszélnem, szerintük már nincs tiltás egyiken sem. Az egyik működik a másik nem, próbáltunk újra telefon cserét, de mindig ugyan az a SIM kártya nem működik jelenleg. 
    felvetettem egy hiba bejelentést, mert pont azért váltottam pár napja nagyobb csomagra hogy legyen bőven elég adat csomagom külföldön, de második napja nincs egyáltalán.
    Ismét egy észrevétel, ez a fórum is elérhető, a telekom applikacio is, semmi más nem. 

    párom SIM-kártyája működik tegnap óta tökéletesen, egy előfizetés alatt van mindkettő.

    ugyfelszolgalat szerint telefon rendben van, roaming nincs tiltva, mégis egyértelmű hogy náluk van valami tiltás, gyanítom e-SIM-hez lesz köze.... 

    Ide irányít át akármit nyitok meg: https://telekom.hu/roamingstart/

     

    Köszönjük pontosításodat. probléma lehet, ha roaming helyzetben elhasználtad a rendelkezésre álló 15 GB adatot (belföldön van csak korlátlan díjcsomagunk), emiatt irányít át a felületünk kiegészítő csomag igénylésre. Alkalmazásunkban, weboldalunkon elérhető az információ. A díjcsomag részleteket ITT érheted el.

  8. 2 órája, BenceHavran írta:

    A telefon beállításával nem lesz gond, ügyfélszolgálattal  tárgyaltam, roaming tiltás volt állítólag az elofizetesen. Most működik ami nem működött, azóta pedig ami működött az produkálja azt, hogy nincs internet, atiranyit hogy vegyek egy EU internet csomagot. Hihetetlen. 

    Szia Bence!  A munkatársainkkal sikerült mindkét szerződéseddel kapcsolatban egyeztetni és a romaing tiltásokat levették a telefonszámaidról? Ha igen, akkor érdemes lesz újraindítani az eszközeidet, hogy a beállítások frissüljenek. Köszönöm.

     
×
×
  • Új...