^Noel

Telekom
  • Tartalmak

    10
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

^Noel a fórumon

  • Rang
    Tudományos tag
    1
    1

    Megoldóember

    Megoldóember vagyok, a fórum indulásától ennyi válaszom fogadták el megoldásként a fórumtagok

    Telekom munkatárs

    Telekom munkatárs vagyok, egy vagy több terület szakértője

  1. Társaságunk csak saját eszközein biztosítja a vezetékes szolgáltatásainak a megfelelő működését, amire hibabejelentést és meghibásodás esetén modem/vevőegység cserét is vállalunk. Azonban, ha a vásárolt modemet a mi eszközünk után kötöd be és nem megfelelően fog működni a szerződésed, sajnos arra garanciát és hibaelhárítást nem tudunk vállalni illetve rögzíteni. Megértésedet köszönjük.
  2. Szia! Köszönjük visszajelzésedet. Nyilvántartásunkban mindkét települést leellenőriztük és egyiken sem volt az elmúlt napokban központi hiba, így egyedi eset állhat fent Nálad. Javasoljuk, hogy kapcsold ki a mobilkészülékedet, majd vedd ki/helyezd vissza a SIM kártyádat. A bekapcsolást követően tekintsd meg a szoftver és alkalmazások frissítések lehetőségeit, és végezd el azok futtatását (ha van), valamint a hálózat választást (automatikus/kézi és melyikre csatlakozik fel az eszközöd). Amennyiben a mobilinternet szolgáltatásunk ingadozása fennáll ezek után is, kérjük, keresd munkatársainkat chaten ide kattintva https://bit.ly/1VfqqM0, akik a beazonosítás után segítségedre lesznek. Köszönjük együttműködésedet.
  3. Sajnos erre nincs lehetőség, mivel modem meghibásodás esetén is tipus azonosra cserélik kollégáink az eszközt.
  4. Igen, de legtöbb esetben a raktáron lévő Sagemcom modemeket viszik ki a beüzemeléshez munkatársaink, és ezek az újabb típusok a szolgáltatásaink eléréséhez.
  5. Szia Dávid! Köszönjük megkeresésedet. Ide kattintva https://bit.ly/2hkB9Y8 érheted el az eszközöket, melyeket biztosítunk szolgáltatásainkhoz. A kábel technológián a Sagemcom modem vehető igénybe. Megértésedet köszönjük.
  6. ping

    Szia Balázs! Köszönjük visszajelzésedet. Első körben javasoljuk, hogy kapcsold ki a mobilkészülékedet, majd vedd ki/helyezd vissza a SIM kártyádat. A bekapcsolást követően tekintsd meg a szoftver és alkalmazások frissítések lehetőségeit, és végezd el azok futtatását (ha van), valamint a hálózat választást (automatikus/kézi és melyikre csatlakozik fel az eszközöd). Naprakész telefon biztosít megfelelő működést minden tekintetben. Amennyiben a mobilinternet szolgáltatásunk ingadozása fennáll ezek után is, kérjük, keresd munkatársainkat chaten ide kattintva https://bit.ly/1VfqqM0, akik a beazonosítás után segítségedre lesznek. Köszönjük együttműködésedet.
  7. Szia Bence! Köszönjük szépen visszajelzésedet, melyből örömmel olvastuk, hogy az egyedi problémád megoldódott. Nagyon szívesen segítettünk Neked, keress minket máskor is.
  8. Rendben. Szeretnénk elkérni a telefonszámodat és utána nézünk mi lehet a probléma. Köszönjük.
  9. Köszönjük pontosításodat. probléma lehet, ha roaming helyzetben elhasználtad a rendelkezésre álló 15 GB adatot (belföldön van csak korlátlan díjcsomagunk), emiatt irányít át a felületünk kiegészítő csomag igénylésre. Alkalmazásunkban, weboldalunkon elérhető az információ. A díjcsomag részleteket ITT érheted el.
  10. Szia Bence! A munkatársainkkal sikerült mindkét szerződéseddel kapcsolatban egyeztetni és a romaing tiltásokat levették a telefonszámaidról? Ha igen, akkor érdemes lesz újraindítani az eszközeidet, hogy a beállítások frissüljenek. Köszönöm.