Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

gunners1886@freemail.hu

Tag
  • Tartalmak

    3
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Profil megtekintések

Nem engedélyezted ezt a funkciót, ezért nem látod, hogy ki tekintette meg a profilodat a közelmúltban.

gunners1886@freemail.hu eredményei

Kutató

Kutató (2/13)

  1. gunners1886@freemail.hu

    Telekom TV GO

    Telekom TV GO-n belül sehol sem látom! Külön le van töltve a Telekom Műsorújság App, ami szintén össze van kötve az előfizetésünkkel, érdekes hogy abban ott van! Még a Csatornasorrend is ugyanaz ami TV-n pedig én átrendeztem a sorrendet.
  2. gunners1886@freemail.hu

    Telekom TV GO

    Tisztelt Telekom! Kérdésem: TV csomagot váltottunk kb. 1 hete frissült a rendszerünk. Mennyi idő, hogy az előfizetéssel összekapcsolt Telekom TV GO -ban is megjelenjenek azok a csatornák amik elvileg a csomagunk része. Konkrétum: Szuper Családi HD-ra váltottunk az Arena4 miatt. Elvileg ha jól tudom annak is TV GO -ban kellene lennie. Javítsanak ki ha tévedek. Bocs de a 1414-et már unom hívni mert mindig mindenben az a válasz, hogy türelem. OK. Ui.: Tudom nem ez az oka de azért kipróbáltam, hogy kijelentkeztem, majd vissza de semmi. Még az appot is újra feltelepítettem. Előre is köszönöm a válaszukat!
  3. Jó napot kívánok! Szabó István vagyok. MT azonosítóm: 831062290 Kérdésem: Laptoppon és telefonon használjuk a Telekom TV GO-t. Telefonon hibátlanul működik, a laptoppon egy hibaszámot ír ki: 4-44-50009, Edge böngészőn használom ami frissítve van. Minden funkció az oldalon belül hibátlanul működik csak a csatorna lejátszásnál kapom mindig ezt a hibát. Rendszeresen figyelem hány eszköz van bejelentkezve. Egyébként a hiba 3-4 napja jelentkezik, de kizárólag a laptoppon! Mi a teendőm? Kérem válaszukat, előre is köszönöm.
×
×
  • Új...