Linkman

Tag
  • Tartalmak

    4
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

    soha

Linkman a fórumon

  • Rang
    Tudóspalánta
  1. Ja a "Segítünk" menü "Küldj üzenetet honlapunkról" funkción keresztül küldött levélre meg  ma jött válasz.   Gyorsak mint a villám.
  2. Végül is működött, mert átváltották a díjcsomagot még másnap, lett HD csatorna :-), igaz semmilyen visszajelzést nem kaptam e-mailben meg sehogy. A plusz settopbox-ot viszont még nem hozták. Bár erre hosszabb határidejük van, ami még nem járt le.   Tehát működik, csak zéró visszajelzés ( se honlapon se emailbe se telefonon), hogy sikerült-e a rendelés vagy hogy hol tart. "Vakon" lehet rendelni, és teljesítik is.   Viszont jött egy e-mail, hogy kapok ingyen egy páros mozijegyet a Lurdy-ba, mert váltottam csomagot. :-)      
  3. Benn voltam egy T-HOME-os ügyfélszolgálati irodán,  ahol megnézte nekem az ügyfélszolgálatos hölgy a rendeléseim, és az ő rendszerükben látrszik minden. Tehát az online rendelés működik, csak épp a honlapon a  "Rendeléseim" menüpontban nem látszanak a rendelések. Az ügyfélszolgálatos hölgy azt mondta ennél jobban ő sem tudja ugyanezt már megrendelni, és azt ígérte 3 nap múlva már átvált a díjcsomagom az újra, és 5-8 munkanapon belül megkapom a 2. set top boxot is.   Kiváncsi leszek....  
  4. T. Telekom, és felhasználók!   Jelezni szeretném, hogy az online rendelés nem működik. Ha ügyfélként bejelentkezek (e-mail címmel) és díjcsomagot váltok, látszólag felveszi a rendelést, de a rendelések menüpontban nem hozza. Ugyanúgy hiába rendelek egy plusz Set Top Box-ot annak a rendelését sem hozza. a "Rendeléseim" menüpont.   A "Segítünk" menü "Küldj üzenetet honlapunkról" funkción keresztül küldött levélre meg nem válaszolnak. 24 órán belül biztos nem, hiába jelentek vagy kérdezek bármit. Lehet sosem válaszolnak, de azt nem győztem kivárni inkább telefonon kérdeztem.   Ez az egész honlap max tájékoztatásra jó, nincs mögötte élő online ügyfélszolgálat.   Úgyhogy ennek fényében használjátok....