András23

Tag
  • Tartalmak

    2
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

András23 a fórumon

  • Rang
    Tudóspalánta
  1. Üdv! Rendben van, nem gondoltam volna, hogy egyből reagálnak. Nos, tudom hogy működnek ezek a megújuló csomagok, elolvastam mindent, csak az bosszant, hogy azt írták, bármikor kikapcsolhatom, és a kikapcsoló gomb nem működik az applikáción belül. Köszönöm a segítsége felajánlását, de nem szeretnék privát üzenetben válaszolni, mert az eddig se volt célravezető. Amint lesz egy szabadnapom bemegyek a legközelebbi üzletbe, és kijavíttatom ott helyben a hibát. Jelenleg harmadszorra újult meg a domino duplám, de az 1+1 GB netem nem működik. Ugyanúgy mutatja a készülék a 4G-t minden klappol, csak éppen az oldalak nem működnek; messenger, youtube stb. amik ugye Wi-Fi-vel működnek.
  2. Üdv mindenkinek! Nos, kicsit elegem lett a telekomból, mert rohadtul nem segítőkészek, és már kezdek más szolgáltató felé kacsintgatni. Az egész azzal kezdődött, hogy én eredetileg csak egy maraton díjcsomagot akartam venni 3,5 GB-t, azonban ez nem volt elérhető az applikációban. Irány a diginetes számítógép, ok. Ott bejelentkeztem a weblapon, aktiváltam az adott csomagot, és nem történt semmi, nem vont le pénzt, nem jött meg a net, de aktívnak jelezte a megrendelt csomagot. Ez még úgy rendben van, mert legalább a pénz is megmaradt. Rövid levelezgetés következett, először természetesen azt írták, hogy az ő rendszerükben nincsen semmi hiba, biztosan nálam volt valami. Megjegyzem ez 3 hónapja történt, és azóta is be van ragadva az, hogy aktív az a 3,5 gb-s csomag. Ezt követően elküldtem nekik pár képet, hogy mi is zajlik az én gépemen, majd válaszként azt írták, hogy többen is jelezték, már javították is a hibát, azonban ha mégis csak valami okból kifolyólag problémám lenne, vegyem fel velük a kapcsolatot a szokásos lehúzós számon, vagy keressem fel valamely üzletüket. Szokásos koptatós duma. Ügyfélszolgálat gratulálok. Ok lenyeltem a békát, annyiban hagytam a dolgot, nincs kedvem, és időm vesződni az ilyenekkel... Rendben van, akkor ugorjunk, aktiváltam immár az applikáción belül ezt a csodálatos 2 gb-os dominoduplás csodát, ami jó hamar el is fogyott. Majd megelégeltem, és aktiváltam e-mellé a korlátlan netet. Azonban itt jött a következő pofon. Mikor következő alkalommal feltöltöttem az egyenlegem 15 ezer forinttal, láss csodát, a korlátlan net melllé a domino duplát is beaktiválta, és levonta, a pénzt, miközben a korlátlan net pörgött. ***** jó. Hát ez nagyszerű.... Köszönöm szépen. Jó, gondoltam magamban, tanulópénz, legközelebb bemegyek és kikapcsoltatom, MERT AZ APPLIKÁCIÓBAN HIÁBA VAN OTT AZ A ROHADT KIKAPCSOLÓ GOMB, NEM MŰKÖDIK! KÖSZ SZÉPEN!....Mint ha szándékosan akarnának ki****ni a saját ügyfeleikkel. Jó, akkor jön a harmadik hónap, ami a mai nappal kezdődött. 2020.09.14. Ma szándékosan csak 10.000-rel töltöttem fel gondolván, múlt hónapban is a korlátlan net aktiválódott elsőnek, és jött a meglepetés, naná, hogy az olcsóbbat aktiválta elsőnek, azonban... Csak egy üzenet érkezett, ami arról szólt, hogy megkaptam a +50 perc ingyen letelefonálást, de az 1+1 GB netről nem érkezett üzenet. Ez még oké, mondanám én, de hoppácska, láss csodát, a net nem működik. Nagyszerű. Szóval most levont 2700 forintot, az "ajándék" 50 percre. Ez az egész nem lehet kikapcsolni, nem működik rendeltetés szerűen, nem kicsit bicskanyitogató. Szóval attól tartok nem úszom meg, be kell menjek valamelyik üzletbe, hogy ezt lerendezzem. Addig is valakinek valami ötlete, hogy miért is nem működik az a drágalátos 1+1gb net amiért levonta az összeget? A készüléket többször újra indítottam, kikapcsoltam, bekapcsoltam, repülőgépes üzemmóddal próbálkoztam, de semmi. Wi-Fi-vel tökéletesen reagál hipp-hopp betöltenek a keresett oldalak. Oh, ja és ha valaki törölné valamilyen okból ezt az írást, tegye csak, elmentem. Egy dühös "ügyfél".