tejecske

Tag
  • Tartalmak

    7
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

tejecske a fórumon

  • Rang
    Tudományos tag
  1. A felvételek ütemezése aplikációban egyszerűbb lenne, de nekem is csak karikázik. Próbáltam telefonos segítséget kérni, de a rendszer olyan túlterhelt, hogy Vanda búgó hangja után, kidobott. 😵‍💫
  2. Sziasztok! A szeptember 27-i műsorűjság frissítés óta nem tudom a mobilos aplikációt és a tv műsorújságot összerendelni. Az összerendelés adatainál a PIN kódhoz "error" ír ki. A frissítés egyébként láthatólag semmi változást nem hozott. Régebbi, felvevős beltérim van. Természetesen újraindítottam a rendszert. Segítségeteket előre is köszönöm.
  3. Sziasztok! A moziklub kínálatából eltünt a Homeland sorozat. Végleg kikerült a kínálatból?
  4. Köszönöm a gyors választ, így megoldódott.
  5. Azért vett fel hibajegyet. ? Lényeg, hogy mára megoldódott, mert a Szuper Családi Mozi csomagról átálltam a Szuper Családi Mozi csomagra. ?
  6. Szóval, ha most átváltok a Szuper Családi Mozi csomagról a Szuper Családi Mozi csomagra akkor hozzáférek? Ezt vajon az Ügyintéző is fogja tudni?
  7. Sziasztok! IPTV Szuper Családi Mozi csomagom van. Frissítések után megjelent az Aréna4 csatorna HD és SD is. Viszont a rendszer nem adott hozzáférést és azt üzente, hogy rendeljem meg a csatornát tartalmazó csomagot, miközben abban a csomagban vagyok. A hibabejelentést megtettem, aminek a vége az lett, hogy a rendszerben nem találtak hibát. Azt üzenték, hogy olvasgassam a hibaelhárítási útmutatókat. Na most mit csináljak?