szbzsolt

VIP
  • Tartalmak

    10
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

szbzsolt a fórumon

  • Rang
    Tudományos tag
    10+
    10+

    Népszerű

    Népszerű vagyok, a fórum indulásától a kérdéseimre, válaszaimra ennyi elismerést kaptam a fórumtagoktól.

    Telekom munkatárs

    Telekom munkatárs vagyok, egy vagy több terület szakértője

  1. Szia! Köszönöm, továbbítottam is a fejlesztők felé! Ha kapok választ, jelzem itt is.
  2. Szia Tamás! Egyedi kérdésben jól tetted, hogy ügyfélszolgálatra írtál, ők látnak rá a megfelelő rendszerekre, amivel az egyedi hibákban tudnak segíteni. Előfordulhat, hogy olyan kérdés kerül elő, amihez speciális szakértői segítség kell. Amint tudnak válaszolnak neked, de ez néha napok is lehetnek. Szerintem sem a te gépedben van a hiba, de pontosat a tényleg a szakértő kollégák tudnak mondani, a pontos információk birtokában Ma kiment egy frissítés a platrformra, ami javított a lejátszáson, így lehet neked is. Ha találkozol ilyen hibával, akkor sokkal könnyebben be tudjuk azonosítani, ha esetleg tudsz róla fotót, vagy videót is készíteni, illetve pontos időpontot is tudsz hozzá. Még viszonylag új a platform, és sajnso előfordulnak benne olyan hibák, amik az alapos tesztelés során nem derült ki, de én biztos vagyok benne, hogy ezeket megoldjuk.
  3. Android változatból 7-estől támogatott. Tisztában vagyunk azzal, hogy melyik változatot mennyien használnak, és ez alapján igyekszünk a legszélesebb körnek megfelelni. A mi célunk is az, hogy minél több ügyfelünk tudja használni a szolgáltatásainkat. A minimum támogatott változat ezért egy nehéz és összetett kérdés, sok dolgot kell figyelembe venni. pl. már maga a Google sem támogatja a 8-asnál régebbi változatot. Köszönjük szépen, igyekszünk a Telekom TV GO-t is tökéletesíteni, hogy azzal is meg legyen elégedve.
  4. Kedves @sandorne! Tisztában vagyunk azzal, hogy vannak még hibák, és azért dolgozunk, hogy ezek a hibák megoldódjanak. Mivel ez egy új szolgáltatás, így előfordulhatnak olyan esetek, amikre mi sem számítottunk, és nem egyszerű őket megoldani, Ez az azonnali kérdések órája is azért jött létre, hogy tudjunk általánosabb kérdésekre válaszolni. Konkrét, egyedi kérdésekben ügyfélszolgálatos kollégák tudnak segíteni, mivel ők látnak rá olyan rendszerekre, ami az egyedi hibák kivizsgálásához elengedhetetlen.
  5. A hangerőszabályozást köszönjük, ez valóban egy hiányzó funkció, rajta is van a listánkon, hogy ezt pótoljuk. Szia @ghegyesi! Bár válaszért jöttél, hadd legyek mégis én, aki kérdez. Ezzel a hibakóddal mi is nem olyan régen találkoztunk, és még nem sikerült teljesen megoldanunk. Az Edge-ed az Chromium alapú, vagy még legacy?
  6. Köszönjük, ezen dolgozunk, és igyekszünk is megfelelni ennek az elvárásnak. Az okos TV-s alkalmazás támogatása jövő évre várható. Dolgozunk rajta. Folyamatosan dolgozunk a HD tartalom bővítésén. Most több van, mint korábban volt, és ennél is több lesz. Egészen konkrétan múlt héten került ki többszáz Full HD film a videótékába. Csatornák közül pedig a közszolgálati csatornák és az RTL Klub illetve TV 2 ami már HD-ben van. Adaptív streaming pedig már most is van
  7. @bucika Valóban egy kényelmes megoldás a gyorsfizetés, magam is aktívan használtam. Azonban 2020. szeptemberében életbe lépett szabályozástelező a 2-faktoros hitelesítés (PSD2) az online fizetéseknél az Európai Gazdasági Övezetben, így Magyarországon is. Ennek pedig nem felelt meg a Gyorsfizetés.
  8. Szia @bucika! Köszi a sok kérdést Android TV-s változat tervbe van véve, jövő évben lehet rá számítani. Most még pontos vállalást nem tudok, de nyáron érdemes érdeklődni. Egy Android TV eszközön egy kicsit más működést kell biztosítani, hogy ott is megfelelő legyen az élmény, és ez jelen pillanatban még nem áll rendelkezésre. Az app verzióigénye valójában 7-estől támogatott. Az android 7-es hez tartozó apikat használja a platform.
  9. @zoli62 Szia! Számos eszközt tervezünk támogatni, de egyelőre a Linuxos megoldáson nem dolgozunk, mint támogatott operációs rendszer. Ráadásul a DRM-ek miatt Linux alatt nem tudnánk HD tartalmat adni.
  10. Szia @teherwagon! A hibakódoknak elsősorban a megjelenését szeretnénk csökkenteni. A hibakódok megjelenítési lehetőségben vannak limitáció. Ezeket a határokat szeretnénk természetesen majd idővel tágítani is.