preacher

Tag
  • Tartalmak

    13
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

    soha

preacher a fórumon

  • Rang
    Tudóspalánta
  1. Amit sejtettem, az be is következett... A megrendelésemtől számítva több mint 70 nappal később ezt a választ kaptam e-mailben... "Elnézését szeretnénk kérni a késedelmes ügyintézés miatt.   A hivatalos válaszunkat a napokban fogjuk Önnek kiküldeni, de addig is előzetesen az alábbiakról tudjuk tájékoztatni.   Az XBOX Fanatic csomag kiszállítását készlethiány miatt sajnos nem tudjuk teljesíteni. Megrendelését visszatöröljük. Társaságunknál jelenleg csak a Sony PlayStation 3-as és Sony PlayStation 4-es konzolokat lehet kamatmentes részletfizetéssel megvásárolni. Egyelőre nem rendelkezünk arra vonatkozó információval, hogy mikor lesz újból elérhető az XBOX készülék a kínálatban.   A kellemetlenségekre való tekintettel számlájában bruttó 10 000 Ft-os jóváírást fogunk előjegyezni.    Megértését és türelmét köszönjük!" Magyarán *******! December 29-én is arról tájékoztattak, mikor megkérdeztem elfogyott-e a készülék, hogy nem-nem, az nekem a megrendelés napján félre lett téve, csak a kiszállításra vár. Na T-Home így jártál! A fogyasztóvédelemnek azért fogok írni, mert megtévesztetted a vásárlót, a hírközlési hivatalhoz pedig azért, mert nem választoltatok 30 napon belül a hivatalos levelemre... 
  2. 3 szerződésmódosítást küldtek ki nekem: 2014. dec. 10... 2014. dec. 04... 2014. nov. 25... ...keltezéssel Mindegyikben az szerepel, hogy az napon már teljesítik is a megrendelésemet, ami persze egyik alkalommal sem történt meg. Az XBOX-ot december 10-e után vették le a weblapról és onnantól készlethiányos, DE én november 16-án rendeltem meg tőlük és állítólag nekem egy készülék félre is van rakva... Azért vicces, hogy egy ilyen cég nem képes kijavítani ilyen hibát pár napon belül...
  3. Ma már 2015. január 18-át írunk és a 2014. november 16-án megrendelt XBOX még nem érkezett meg hozzám. Állítólag kivizsgálják az ügyemet és továbbra a türelmemet kérik... U.i. A legutóbbi ügyintéző már közölte, hogy az XBOX náluk most készlethiányos, magyarán emiatt nem kaptam még meg az eszközt... Csak azt nem értem, miért nem képesek ezt kerek perec kimondani és miért akarnak emiatt egy óriási bírságot kapni a hírközlési hivataltól...
  4. 2015. január 7-ét írunk és még mindig képesek azt mondatni az ügyfélszolgálatossal, hogy várjak türelemmel, a műszaki kollégák dolgoznak a december 10-i rendszerhiba kijavításán... Könyörgöm! Le van adva a megrendelésem, amiről november 25-ei dátummal küldtek is egy szerződésmódosítást.  A megrendelésem órta eltelt 52 nap és még ma sem tudták megmondani, mikor kapom készhez az XBOX-ot... Aki hasonló cipőben jár, az írja meg ide, mi a története és együtt is írjunk egy panaszlevelet a hírközlési hivatlnak...
  5. Az én számat 5000 forinttal nem fogják be... :P
  6. December 29-én telefonáltam nekik még egyet... :P Akkor már azt mondta az ügyintéző kiscsaj, hogy a kellemetlenségek miatt 5.000 forintot jóvá fognak írni a januári számlámon, mert nem tartották a 30 napot... :P (Ez az összeg biztos nőni fog, mert lassan 2 hónap telt el a rendelésem óta és semmi...) Ma is telefonáltam nekik, hogy áll a megrendelésem. Ma is türelmet kért tőlem a srác, de mondtam neki, hogy az már elfogyott. Annyit lát a rendszerben, hogy valamelyik korábbi hívásom után megsűrgették a megrenelésést, de még most sincs szállításra kiadva a készülék. Már december közepén láttam, hogy az általam rendelt XBOX Fanatic csomag lekerült a kínálatból és azóta a családi csomag sincs már fent a honlapon. Magyarán túlvállta magát a T és elfogyott az összes XBOX-uk... A levelemet már elküldtem a hírközlési hivatalnak, mert ez így egy nagy átverés...
  7. Ugyebár a telefonos beszélgetéseket rögzitík? :P A megrenelés napján és azóta is minden alkalommal mondták, hogy 30 napot vállalnak, hogy teljesítsék a megrendelést! A 30 napot így nem én találtam ki, hanem a hivatalos T-ügyintéző mondta bele a telefonba! Értem én a karácsonyi hajtást, de pont emiatt rendeltem meg még november 16-án a készüléket! U.i. Ha a szolgáltató nem tolerálja, ha valaki késedelembe esik, akkor nekik is tartaniuk kell az általáluk vállalt határidőt. Ha ezt nem teszik meg, akkor a fogyasztó/előfizető panasszal élhet vele szemben...
  8. Ezt mondták nekem akkor, amikor a Fibernetnél reklamáltam és láss csodát megbüntette őket a hírközlési hivatal azzal, hogy majd 10 havi számlámnak megfelelő kötbért fizettek nekem... :P Szóval szerintem, mindenki, akinek nem tartják a 30 napot, írjon e-mailt a hírközlési hivatalnak (info@nmhh.hu). ;) A 30 nap az 30 nap pihenő és ünnepnapokkal együtt. :)
  9. Én épp most küldtem el a panaszomat a hirközlési hivatalnak... :) ;)
  10. Szerintem akkor mindenki, akinek túllépték a 30 napos határidőt, írjon/írjunk a hírközlési hivatalnak! :) Szerintem T-től a legkisebb kárpótlás, ha lenyelik mondjuk a kezdő részlet, bármilyen készüléket is rendeltünk tőlük... ;) ...Akinek pedig nem kellett fizetni kezdőt, annak pár hónap törlesztőrészletet is nyugodtan jóváírhatnának. Mert amekorra büntit kapnának  a hírközlési hivataltól, ez kisebb összegbe fájna nekik.. ;) :)
  11. Először egy 2014. december 10-i dátumozású szerződésmódosítást küldtek, amiben már szerepelt az XBOX és annak törlesztése. Aztán pár nappal később kaptam egy december 4-i dátumozásút és december 20-a körül pedig kaptam egy 2014. november 25-i dátumozásút is. Nem tudom, mit fog ehhez szólni a hírközlési hivatal... :P Annyi biztos, hogy ma/holnap megírom az esetemet és a T-Home-tól valami "kártérítést" fogok követelni, mert miattuk kellett 23-án elrohannom a legnagyobb tömegben ajándékokat vásárolni a gyerkőcöknek...
  12. Most nagyot csalódtam a T-Home-ban... Novembert 16-án telefon rendelt egy XBOX Fanatic csomagot. Akkor közölte az ügyintéző, hogy 30 napon belül itt van a készülék nálam. 1,5 héttel később telefonáltam, hol tart a folyamat, kiderült, hogy már elbírálták a részletfizetési kérelmemet és már szállításra készítették elő a készüléket. December elején is telefonálta, mi a helyzet, akkor azzal hitegettek, hogy december első hetében megkapom az XBOX-ot. Mivel nem érkezett meg, utána való héten már többször telefonáltam. December közepén is így tettem, amikor közölték, hogy rendszerhiba miatt csak december 10-én rögzült az XBOX megrendelésem, így onnét számít a 30 nap. Karácsony előtt is többször telefonáltam és hitegettek, hogy 23-ig meg kell érkeznie a készüléknek, DE ez nem történt meg a mai napig sem (már 43 nap telt el a rendelés óta!!!)! Magyarán valamelyik baf.sz munkatársnak köszönhetően, nem tudtam betenni a fa alá a gyerkőcöknek szánt ajándékot! Az biztos, hogy nem fogom ennyiben hagyni a dolgot és mindenképp a hírközlési hivatalhoz fogok fordulni, mert ez így egy baromi nagy átverés!