j*****ak

Tag
  • Tartalmak

    3
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

j*****ak a fórumon

  • Rang
    Tudóspalánta
    1
    1

    Megoldóember

    Megoldóember vagyok, a fórum indulásától ennyi válaszom fogadták el megoldásként a fórumtagok

  1. Probléma megoldva, az alábbiakkal: 1. Roli82-nek elküldtem az MT azonosítóm, ő elintézte, hogy frissítsék a Kaon CG3000 szoftverét (system 1.1.48, cable modem 1.1.38), ez 48 órán belül megtörtént. 2. A csatolt kép szerint kell beállítani a port forwarding-ot. A szerver IP címéhez a saját belső IP címet kell írni (megállapítani legegyszerűbben: start menübe begépeled, hogy cmd. Elindítod a parancssort. A felugró parancssorban beírod, hogy ipconfig, enter. Az eredmények között az IPv4 Address sorában lévő IP címet kell használnod). Fontos, hogy a csatolt kép szerint külön-külön sorba kerüljön minden egyes port. Nekem nem működött úgy, hogy tartományokat adtam meg (pl. ez nemjó: külső port indítás 27014, külső port vége 27050, belső port indítása 27014, belső port vége 27050). Mostmár működik minden! Köszönöm Roli82!
  2. havetta01 - Semmi érdemi választ nem kaptam még. uzman - Nincs IPTV előfizetésem, csak internet. Miért akarnék saját routert mögé kötni? Valóban lehetséges, hogy egészen egyszerűen bizonyos dolgok hirtelen nem működnek, amik eddig működtek, és senki sem tudja miért???
  3. Néhány napja váltottam internet csomagot, és az új 1000/25 nethez kaptam egy Kaon CG3000 készüléket. Amióta beüzemeltem, minden kiválóan működik, sávszélességek rendben vannak (900/25-öt feletti eredményt ad a speedtest). Azonban a Call of Duty: Warzone "Server Disconnected" hibaüzenetet dob. Próbáltam gépet újraindítani, routert újraindítani, port forwardingot, tűzfalat ellenőriztem, hálózati adaptert alaphelyzetbe tettem és újraindítottam, játékot újratelepítettem, Battle.net adatfájlokat töröltem, de úgy tűnik semmi nem segít. Csak és kizárólag Warzone-nál jelentkezik a probléma és kifejezetten a router cseréje óta. Mit tudok tenni?