Baskó

Tag
  • Tartalmak

    9
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Baskó a fórumon

  • Rang
    Tudományos tag
  1. Norph látom nagy a baj. Te tényleg nem vágod mi zajlik körülötted. Szerinted a "ködös utalgatás" a szolgáltatóra vonatkozott? Akkor csak neked, csak most szájbarágósan. Nem, nem a szolgáltatóra vonatkozott, hiszen le is írtad, hogy négybetűs, a másik meg piros. Arra vonatkozott, hogy "volt ilyen". Erre írtam, hogy konkrétan egyidőben, egy helyről két szolgáltató eltérő minőségben szolgáltat. Ez egy teljesen konkrét helyzet. Nincs mellébeszélés. De mesélj, milyen volt a "volt ilyen"! A másik szolgáltatónál lagg, adatvesztés, közben a T-HOME gyönyörűen fut? Vagy egy harmadik szolgáltatóval hasonlítottad össze? Mutatod a számokat esetleg? Mert ehhez képest a "másik szolgáltatónál is volt ilyen" megjegyzésed nagyon semmit érő, kenegetős válasz. Abból meg már kaptunk itt eleget. De jössz te és felnyitod a szemünket, hogy jó lesz ez nekünk, menjünk békével. Nem is tudom, hogy bírtuk eddig nélküled. Amit művelsz, az magyarázatként értéktelen, trollnak gyenge.
  2. Norph, vagy nem érted mi a probléma, vagy nem vetted a fáradtságot, hogy egy picit is vissza olvass a fórumon. Nem ködös utalgatásokra van szükség, hogyasszongya a "másik szolgáltatónál is volt ilyen". Konkrétan az a probléma, hogy EGY IDŐBEN, EGY HELYRŐL AZ EGYIK SZOLGÁLTATÓ VONALA MŰKÖDIK, A MÁSIK NEM. Idejössz és majd te megmondod a frankót, persze a béke és a szeretet morzsáiddal meghintve. Már most mondom, hogy nem érdekelnek a Jehova Tanúi. Asszondod "Sajnos teljesen én sem láthatok tisztán". Nem mondod? MÉG TE SEM? Akkor már nagy a baj.... gondolom. Vízen járás már megy?
  3. A délutáni 160-900 ping lement 45-70 közé. A tank ugrálások, lövés eltűnések megszűntek, gondolom a kicsi vagy nulla packetloss miatt. És nem, nem a vonalunkat cserélték ki, nem a router lett újra indítva, nem a gépem lett frissítve, nem a driverek. Csak telepítettem az ExitLag-ot. Ha nem lett volna elég, akkor itt van még egy példa arra, hogy a probléma a T-HOME-nál van és nem a játék szerverén. És nekem is vannak elveim, de meddig várjak még? Ez simán így maradhat ezer évre. Azzal, hogy befizetem 2000 Ft/hó díjat, az elveim még megmaradtak, csak így használni is tudom a netet. A probléma az, hogy például mi hárman játszunk egy családban és akkor az már 3x2000 Ft. Az meg egy normál netes előfizetés ára már. Annyi féle csomag van állandóan a kínálatban. Miért nincs mondjuk egy gamer+ csomag ami havi 500 Ft plusz lenne és az ExitLag-hoz hasonlóan optimalizálná az útvonalat? Miért nem vesz meg a T-HOME egy ilyen céget, ha nem tud saját maga fejleszteni egy programot? OK, profitról szól minden, de az elégedett ügyfél mindig több pénzt hoz mint az elégedetlen. Valamit nem értek...
  4. Kedves Szilvi, nagyon köszönjük a mindig kedves válaszodat! Azonban arra szeretnélek kérni, hogy lépjünk túl ezen a sablonos, megnyugtatós mondaton. Hónapok, évek óta itt ülünk a virtuális reklamációs iroda várótermében és szép türelmesen hallgatjuk a kedves, ám semmitmondó válaszaidat. Szól az andalító zene, figyelem a guppikat, ahogy a vitroláshalak elől menekülnek a hatalmas ciklámen hátterű akváriumotokban. Ezen kívül semmi nem történik. Nyugodtan avass be bennünket a részletekbe! Például a problémás szerver egy gránit hegybe fúrt alagút mélyén van, aminek sajnos beomlott a bejárata. Gondolom Én, merthogy ennyi idő alatt nem sikerült még egy részeredményről sem beszámolnotok. Nyilvánvaló, hogy valójában néhány üzenetváltással tisztázható a dolog! Mikor történik valami? Amikor mi is összefogunk és megrendezzük a saját haragnapunkat, tüntetéssel, miegymással? Haló! 2021 van. Ez nem szolgáltatás és legfőképp nem ügyfélkezelés. Kérlek hagyjuk a "Sajnálom, hogy nem elégedett a szolgáltatásunkkal. Kollégáink mindent megtesznek, hogy...." kezdetű sablonokat is. Konkrét válaszokat kérnénk az ügy előrehaladásával kapcsolatban. Előre is köszönöm megtisztelő válaszodat.
  5. "Mit tekintesz "problémának"? <20 ms késleltetést? Vagy <60ms-ot?" Mert a 60ms már probléma? Szerintem nem. Bár ezt te is tudod. Ahogy írták, ha 100ms alatt van az jó, amúgy szerintem ez el is várható. A kora reggeli órákban megpingeltem a szervereket és 50ms alatt volt mind a három, de akkor ki ér rá játszani ugye. A probléma a nagymértékű adatvesztés, mely élvezhetetlenné teszi a játékot. Ahogy írták, én is folyamatosan tapasztalom az adatvesztés okozta problémákat. Így játszhatatlan. "Én úgy finomítanék rajta, hogy visszaviszed a tejet, mert savanyúnak érzed, viszont még szavatossági időn belül van." Akkor még én is finomítanék rajta. Német tartós tej savanyodott meg szavatossági időn belül de én nem szeretnék külföldi termelőkkel tárgyalni.
  6. Ahogy korábban írtam : " A windowsos pathping parancs is szépen mutatja, hogy a "80.150.169.205" és a "80.156.163.254" ipcímen lévő eszköz okozza a problémát, ami a "Deutsche Telekom AG " kezelésében van. " DE A boltban vásárolt tejet otthon kibontva kiderül, hogy romlott, akkor mit teszünk? Ugye vissza megyünk a boltba és reklamálunk és nem a termelővel, vagy a tehénnel vesszük fel a kapcsolatot.
  7. Szerintem nem szerencsés 6 évvel ezelőtti ping problémát belinkelni. Egyértelműen a TELEKOM szervere okozza (jelenleg) a problémát, ráadásul hónapok óta. " Lehet, hogy csak a WoT esetében áll fenn a hiba, és az más megvilágításba helyezi a dolgot " Lehet, hogy pont fordítva? Ha nem a TELEKOM-on keresztül érjük el a WOT-ot akkor nincs probléma és ez rögtön a megfelelő megvilágításba helyezi a dolgokat. Szerintem Aktuális élő példa, a Magyar játékosok online játéka: https://www.twitch.tv/directory/game/World of Tanks
  8. A win10 "tracert 80.156.163.254" parancs is mutatja, hogy ezzel a szerverrel van gond. Látom, hogy azoknak a játékosoknak nincs problémája akik NEM a TELEKOM szerveren keresztül jutnak el a WOT szerverig. Tehát a hiba nem a WOT-nál van.
  9. Hónapok óta ezt tapasztalom a WOT szerverek esetében én is. Játszhatatlan. A windowsos pathping parancs is szépen mutatja, hogy a "80.150.169.205" és a "80.156.163.254" ipcímen lévő eszköz okozza a problémát, ami a "Deutsche Telekom AG " kezelésében van. Nem Magyarországon van a probléma szerintem. Azt végképp nem értem, hogy a "Deutsche Telekom AG " kezelésében ez hogyan történhet meg. Remélem valahogy eljut a megfelelő helyre többünk üzenete! Hop RTT Lost/Sent = Pct Lost/Sent = Pct Address 2 17ms 0/ 100 = 0% 0/ 100 = 0% 145.236.238.254 0/ 100 = 0% | 3 23ms 0/ 100 = 0% 0/ 100 = 0% 145.236.133.102 0/ 100 = 0% | 4 23ms 0/ 100 = 0% 0/ 100 = 0% 145.236.133.102 0/ 100 = 0% | 5 23ms 0/ 100 = 0% 0/ 100 = 0% 81.183.3.165 0/ 100 = 0% | 6 132ms 0/ 100 = 0% 0/ 100 = 0% 80.150.169.205 14/ 100 = 14% | 7 --- 100/ 100 =100% 86/ 100 = 86% 80.156.163.254 0/ 100 = 0% | 8 96ms 21/ 100 = 21% 7/ 100 = 7% win-bb4-link.telia.net [62.115.114.182] 0/ 100 = 0% | 9 103ms 14/ 100 = 14% 0/ 100 = 0% ffm-bb2-link.telia.net [62.115.138.22] 5/ 100 = 5% | 10 106ms 19/ 100 = 19% 0/ 100 = 0% ffm-b1-link.telia.net [62.115.120.215] Location of IP address 80.150.169.205 Lookup information about the location associated with the IP address 80.150.169.205. CityGauting (60% confidence) SubdivisionBavaria (BY) (99% confidence) CountryGermany (DE) (99% confidence) Location of IP address 80.156.163.254 Lookup information about the location associated with the IP address 80.156.163.254. CityHeilbronn (40% confidence) SubdivisionBaden-Württemberg (BW) (60% confidence) CountryGermany (DE) (99% confidence) ASN and ISP for IP address 80.156.163.254 General traits like organisation, autonomous system number (ASN) and ISP associated with the IP address 80.156.163.254. ISPDeutsche Telekom AG OrganizationDeutsche Telekom AG User typeresidential Autonomous system number (ASN)3320 Autonomous system organizationDeutsche Telekom AG