Benq

Tag
  • Tartalmak

    2
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Benq a fórumon

  • Rang
    Tudóspalánta
  1. Szia Köszönöm a gyors reakciódat és a segítőkészségedet, közben jött sms a szolgáltatótól, hogy a hálózati hibát észlelték és elhárították. Ha hazaérek és esetleg még lesz probléma megpróbálok utánanézni és jelzek. Köszönöm mégegyszer.
  2. Sziasztok! Elnézést ha gond, hogy itt kérdezek, illetve ha *h.lyeséget. Elmúlt hetekben volt 2 alkalommal áramkimaradás az otthonunkban, azóta gyakorlatilag naponta 10x is pár percig megszakad az internet (modem+router egyben, tehát UTP kábellel sincs), pénteken egész nap nem volt internet. Kérdésem az lenne hogy lehet-e az áramkimaradásnak köze hozzá, illetve mit lehetne tenni, hogy a probléma megszűnjön. Előre is köszönöm a segítséget!