kerim01

Tag
  • Tartalmak

    12
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

    soha

kerim01 a fórumon

  • Rang
    Tudományos tag
  1. Tegnap reggel még nem tudtak róla semmit készlet hianyra hivatkoztak megint de olyan 11 óra magaságában csöngetet a futár hozta a tv-t meglepő volt de így is jó legallábbb nem kell idegeskedni de mikor össze raktam akkor nagyott néztem álló kép csatornát váltok semmi ugyan az az álló kép maradt a végén kiderült hogy mentet közben kértem dijcsomag váltást és azt állítoták éppen át igaz azt mondták mikor kértem smsben fognak értesiteni ez elmaradt de miután ujra inditottak mindent tökéletesen müködik csak hdmi kábelt kell vennem mert azt annak idelyén mikor bekötöték akkor azt mondta a szerelő hogy mivel nincs olyan tv-m ami erre képes ő nem hagyhatja itt de ez a legkevesebb
  2. Én is megkaptam a ami napon a tv-t (samsung ue48h6400) volt itt mellé beszélés a samsung iletve a thome részéről is böséggel de végül megérkezett a tv másfél honap után gls hozta igaz a samsung azt mondta hogy ők szállítják de igy se rossz
  3. Hát majd jön a kifogás böven nem jött érte még a gls meg stb majd tapasztalod de nálam még az is kiderült hogy nem is a gls fogja kiszállítani hanem a samsung mert a tv 48"os de valamiért megakadt a rendelés a thome-nál és ezt vizsgálják én mondtam nekik küldjék át mégegyszer de erre az volt a válsz még a vizsgálat tart addig nem tudnak semmit csinálni de elméletileg meg kapom csak várnom kell hivd te is minden nap öket hátha megunják és sosben kiküldik én is hivogatom öket minden nap
  4. ja csak a szállitásal van gond semmi mással azon kivül tv internet telefon mobil elöfizetés is van náluk azokkal nincs gond csak a tv megrendelési opciot nem találják ennyi csak a gond sajnos
  5. igen a számlámon jová irják majd elöször a törlesztö részletböl akart levonnii de abban maradtunk hogy az elöfizetési dijbol vonja le mert ha nem érkezik meg a tv akkor az nekem nem lesz bolt mert akkor nem lesz törlesztö 
  6. Szia gyárton nem tudod számon kérni ott csak érdeklödni tudsz a megrendelésröl mivel ök válalnak 2 év garit a készülékre igy ök is tudják az adataidat ha a megrendelés megtörténik pl a samsung fele a thometól a nevedre akkor tudja a samsung is mert a megrendelö nevét feltüntetik feléjük is nem a gyártót vonod felelöségre ott csak érdeklödsz ezek után már nem tud neked süket dumával jönni a telefon tulso felén az ügyintézö pl. hogy már csak a futárnak kell jönnie érte és visszi  átmentem már mindenen hiszen a törlesztöt is tudom fizetni ha akarom csak még nincs itt a tv addig én nem fogok a semmire fizetni röviden ennyi
  7. Felhivtam őket az elöbb megint jött az altató duma aztán felvilágositottam a srácot és rögtön másképpen beszélt. Megkérdeztem hogy betanult szöveg papíról olvasa nem nem de elörébb nem jutottam mondtam neki majd holnap is érdeklödök legyenek felkészültebek sürgese meg gyorsan mert fogy a türelem azért 5000Ft levont az elöfizetési díjamból ennyi jó volt benne szerzödést ha lemondod a megrendelést törlik elméletileg és a hüség idöt is vissza állítják de nekem itt van a szerzödés mosositás azon már 2016 szerepel de neten még nem
  8. Ingyenesen hivható a szám
  9. 06-80-7267864
  10. Sziasztok n egy samsung ue48h6400 tvt rendeltem de eddig nem érkezett meg (2014.12.18 val már részletfizetési számla szerzödés modositás is meg jött) tegnap felhivnak hogy válaszak másik tvt mondtam neki megnézem a lehetöségeket és vissza hivom. Gondoltam egyet és arra jutottam utánna járok a dolgoknak jobb felhivtam elöször a samsung magyarországot mivel országos hiányra hivatkoztak ott egy kedves hölgyel beszéltem és felvilágositott hogy feléjük még a megrendelés sem érkezett meg (tv van raktáron) december ota és azt mondta mivel minden papírt kiküldött a thome nekem és rendben talált mindent ezért kivizsgáltatják az ügyet mert nekik ez pénz kiesés. Ezek után adategyeztetés történt és azt mondta a hölgy hogy ezek tudatában hívjam fel a thome-t. Na ez megtörtént ott jött elöször a süket tudma aztán én jöttem elmeséltem neki hogy a samsungal is beszéltem és ök azt mondták hogy még a megrendelést sem adták le feléjük akkor volt a döbbenet siri csönd lett a telefonban utánna egy kis türelmet igen rendben majd probáltak magyarázkodni de mikor megemlitetem nekik hogy a samsung vizsgálja az ügyett minden másképpen lett nem volt mellé beszélés abban maradtunk végül hogy sürgetik az ügyet mivel másik tv rendelésénél is ugyan igy 30 napos kiszálitási idő van igy bele törödtem és mondtam neki hogy innetől minden nap telefonálni fogok hogy mi a helyzett a tv-vel és két hetet várok aztán majd másképpen beszélgetünk erre kivizsgálják az ügyet ezt levél formájában is közlik velem de nyugodjak meg hamarosan biztosak benne hogy érkezik a tv. Hát röviden ennyi az ideg az dolgozik bennem Aki nem kapta meg a tvt az elöbb vegye fel a kapcsolatott a sony,samsung, vagy az lg-vel ott rögtön kiderül minden
  11. Tévedés történt a központban én megkapom a tv-t mert pont határídöben rendeltem meg mint végül kiderült de ismerösöm sajnos már nem neki egy másik tv-t kell rendelnije ha az jó neki ha nem akkor vissza állítják a szerzödést az eredetire és ezt törlik
  12. Szia nem fogod megkapni mi is abban az időben rendeltük meg nekünk számlát szerzödést is küldtek de tv még sehol felhivtuk őket és arra hivatkoztak hogy országos hiany van (de igaz hogy máshol 24 órás kiszáltitásal lehet kapni a tv-t ) igy vagy várunk vagy törlik a szerzödést nem egy és nem két ember járt így