juci

Tag
  • Tartalmak

    3
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

    soha

juci a fórumon

  • Rang
    Tudóspalánta
  1. Teljes átvilágítás van! Ha valaki gyerekkorában bliccelt a tömegközlekedésen vagy elfagyizta a menzapénzt,meg se próbáljon rendelni! :) Viccet félretéve, a helyedben nem hagytam volna annyiban, mert  a feltételek között az szerepel, hogy 6 hónapra visszamenőleg nem lehet elmaradásod a számlán!
  2. Kedves Csaba!   A tiéd egy sikersztori az enyémhez képest! Nekem minden alkalommal mást mondanak: a sonytól hozzák, futár hozza, telekomos munkatárs hozza..." Már nagyon várom a titokzatos úr" csörgését! :)
  3. Sziasztok!   Hát,nem lettem nyugodtabb az üzenetektől...! Én is hasonló cipőben járok! Dec.1-én rögzített megrendelésemmel elméletileg minden rendben, csak éppen hírzárlat van a készülékről! Az illetékes "elvtárs" csak e-mailben elérhető (az ügyfélszolgálatosok szerint), amire azonban nem válaszol! Vicc ez az egész! Legalább annyit közölhetnének, hogy nincs, nem volt, nem is lesz... stb. Rendeltem már pár dolgot a neten, de a legkisebb webáruházból is visszajeleztek pár nap után, egy ekkora cégtől joggal várna el hasonlót az ember lánya! :) Arra azonban felhívnám mindenki figyelmét, aki már több, mint 30 napja vár, hogy a köv. számlán 5000 Ft-ot jóváírnak a késedelemért! Nem nagy összeg, de min. ennyi jár az idegeskedésért! Kérjétek, mert szerintem maguktól nem ajánlják fel!!!