Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

GamMa

Tag
  • Tartalmak

    4
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

    soha

Bejegyzések, amit GamMa posztolt

  1. Rendben, akkor én leírom, hátha másoknak jó lesz segítségül. /egyúttal részemről lezártnak tekintem a témát/.

     

    ...........................................

    Gigaset A220 telefon, Gigaset c595 telefon c59H kézibeszélövel.

    Hibajelenség: Hívószám kijelzése szolgáltatás /CLIP/ létezik, bejövő hívás esetén kb. két csengetésig megjelennek a kijelzőn a hívó adatai, majd ez eltűnik és a továbbiakban csak a 'külső hívás' /vagy hasonló értelmű szöveg/ látható.

    Megoldás lépései /legalábbis az említett két készülék esetében:

    1. megnyomni a menü-gombot.
    2. megnyomni egymás után: *#05# /ekkor megjelenik, hogy 'RENDSZER' és alatta egy 9-es szám.
    3. beírni:14 /ekkor zárójelben megjelenik a jelenlegi érték, egy egyjegyű szám/
    4. ezt a számot átírni /nálam 3-al működik rendesen/

    Elméletileg ezután folyamatosan kell működnie a hívószám kijelzésnek. Nálam legalábbis így történt.

    'Time for end of call identification' a funkció neve a szervizkönyvek szerint.

  2. Így igaz. Ha szükségesnek látjátok, én is beírhatom, nem titok. De nem akarom mástól elbitorolni a 'szerzői jogot'.:-)

    Természetesen az általam alkalmazott megoldás nem általánosság, hanem csak a két gyakorlatban kipróbált eszközre vonatkozik. Nem tudom, más készülékeknél mi a konkrét kód.

  3. Nincs különösebb jelentősége, de azt hiszem, valakivel összekeversz. Nekem te soha nem mondtál erre vonatkozó megoldást, azt a neten történő hosszas keresgélés után találtam meg.  Igazából akkoriban nem is voltam regisztrálva erre az oldalra.

    De mondom. mindegy, hiszen a lényeg, hogy magam is megtaláltam, amit kellett, megoldottam a problémát és örülök, hogy másnak is tudtam vele segíteni.

×
×
  • Új...