GamMa

Tag
  • Tartalmak

    4
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

    soha

GamMa a fórumon

  • Rang
    Tudóspalánta
  1. Rendben, akkor én leírom, hátha másoknak jó lesz segítségül. /egyúttal részemről lezártnak tekintem a témát/.   ........................................... Gigaset A220 telefon, Gigaset c595 telefon c59H kézibeszélövel. Hibajelenség: Hívószám kijelzése szolgáltatás /CLIP/ létezik, bejövő hívás esetén kb. két csengetésig megjelennek a kijelzőn a hívó adatai, majd ez eltűnik és a továbbiakban csak a 'külső hívás' /vagy hasonló értelmű szöveg/ látható. Megoldás lépései /legalábbis az említett két készülék esetében: 1. megnyomni a menü-gombot. 2. megnyomni egymás után: *#05# /ekkor megjelenik, hogy 'RENDSZER' és alatta egy 9-es szám. 3. beírni:14 /ekkor zárójelben megjelenik a jelenlegi érték, egy egyjegyű szám/ 4. ezt a számot átírni /nálam 3-al működik rendesen/ Elméletileg ezután folyamatosan kell működnie a hívószám kijelzésnek. Nálam legalábbis így történt. 'Time for end of call identification' a funkció neve a szervizkönyvek szerint.
  2. Így igaz. Ha szükségesnek látjátok, én is beírhatom, nem titok. De nem akarom mástól elbitorolni a 'szerzői jogot'.:-) Természetesen az általam alkalmazott megoldás nem általánosság, hanem csak a két gyakorlatban kipróbált eszközre vonatkozik. Nem tudom, más készülékeknél mi a konkrét kód.
  3. Annyi korrekció, hogy most látom, a két téma azonos fórumhoz tartozik. Tehát ezek szerint a fórumban már létezett a regem. Ez persze a lényegen nem változtat.
  4. Nincs különösebb jelentősége, de azt hiszem, valakivel összekeversz. Nekem te soha nem mondtál erre vonatkozó megoldást, azt a neten történő hosszas keresgélés után találtam meg.  Igazából akkoriban nem is voltam regisztrálva erre az oldalra. De mondom. mindegy, hiszen a lényeg, hogy magam is megtaláltam, amit kellett, megoldottam a problémát és örülök, hogy másnak is tudtam vele segíteni.