Heinkel

Tag
  • Tartalmak

    5
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

    soha

Heinkel a fórumon

  • Rang
    Tudományos tag
  1. Viszont ez nekem sem teljesen világos mit kérjék számon egy gyártótól.Ehez nekik tényleg semmi közük,legyen az LG,Samsung vagy Sony.Végsősoron te nem a gyártónak törlesztés a készüléket,hanem a T előlegetz meg neked.Az már egy más tészta,hogy nekik ezen mennyi a hasznuk.Tehát az,hogy nekik hiánycikk egy típus az nem feltétlen jelenti azt, hogy máshol is az lenne.Ezt meg is értettem lemaradtam róla, ezért rendeltem egy másikat ahogy azt ők tanácsolták.De a többi zűrzavar,hazugságok amikkel mindezt megfűszerérték már nem kóser.Amit egyszer mondanak az úgy is legyen már...Nem még 10x... Ez alapján én is mondhatom,hogy bocsi de mégsem kell a szolgáltatásotok mivel mi is csak telefonon köttettük.Elnézést,de hülyeséget beszéltem és elnézést.Nem is tudom hogyan mondhattam ilyet.Ezek szerint az ő szavuk elszállhat mondhatnak bármit,ergó pofátlanul átverhetnek.Mi pedig jól gondoljuk meg mit mondunk,mert uram már kimonda így beírattatik a nagy rózsaszín könyvbe amit a törvény keze óv... Ha esetleg eszedbe jutna kihátrálni,no várj csak te kispolgár! Megfenyegetlek,hogy neked úgy sincs elég pénzed arra hogy perre vidd a kis történeted,mert ha vesztesz minden költség a nyakába szál...
  2. A gond az lenne a mi esetünkben, hogy nekünk pont lejárt az előző két év hűség decemberben.A szolgáltatás persze létesült,majd egy hónap alatt sikerült átirniuk.A készülék esetét már kifejtettem dióhélyban.
  3. Nem hinném, hogy vannak olyan jófejek és törölnek.A kötbért biztosan megkapnám tv helyett másnapra sárga csekken.Gondolom ez az osztály gördülékeny!
  4. Igen ez a legalattomosabb az egészben,hogy mire föl hitegetik az embert? Miért nem mondták meg kerek-perec, hogy bocs de vegyél máshol ha szeretnéd mondjuk a fa "alá" tenni,mert nálunk valami nem okés. Inkább hazudjuk azt, hogy elfogadva,a futárnál van,1-2 nap,már csak ezt kell befizetned,a héten hozzuk ésatöbbiésatöbbi.....
  5. Mi is hasonló cipőben járunk,röpke kér hónapja rendeltünk egy Samsung 48H6400-as készüléket.Mi " szerencsések" voltunk, mert már karácsony előtt szólt egy illető, hogy elfogyott és nem tudja lesz e még egyáltalán, rendeltünk másikat ha szeretnénk gyorsan megkapni.Hát oké, Samsung átirva Lg LB670-re,majd elvileg továbbítva. Azóta is várjuk a csodát! Természetesen a sztori nem ilyen egyszerű.Több órás várakozások, befizetések, +2 év hűség, az ember idegállapotát meg hagyjuk is. Közel 2 hónap várakozás után csak annyit látnak most a rendszerben,hogy elutasítva a Samsung tv...Ami már elvileg egy hónapja a Gls futárnál is volt.Ez meg mi? Webshop? Szánalomra méltó ez az egész.Az ügyintézők 95%-a semmire sem használható,mondhatni felesleges.Szavahihetetlen,lassú,értékelhetetlen! De itt még nincs vége.