
Heinkel
Tag-
Tartalmak
5 -
Csatlakozás időpontja
-
Utolsó látogatás
soha
Heinkel a fórumon
-
Rang
Tudományos tag
-
Viszont ez nekem sem teljesen világos mit kérjék számon egy gyártótól.Ehez nekik tényleg semmi közük,legyen az LG,Samsung vagy Sony.Végsősoron te nem a gyártónak törlesztés a készüléket,hanem a T előlegetz meg neked.Az már egy más tészta,hogy nekik ezen mennyi a hasznuk.Tehát az,hogy nekik hiánycikk egy típus az nem feltétlen jelenti azt, hogy máshol is az lenne.Ezt meg is értettem lemaradtam róla, ezért rendeltem egy másikat ahogy azt ők tanácsolták.De a többi zűrzavar,hazugságok amikkel mindezt megfűszerérték már nem kóser.Amit egyszer mondanak az úgy is legyen már...Nem még 10x... Ez alapján én is mondhatom,hogy bocsi de mégsem kell a szolgáltatásotok mivel mi is csak telefonon köttettük.Elnézést,de hülyeséget beszéltem és elnézést.Nem is tudom hogyan mondhattam ilyet.Ezek szerint az ő szavuk elszállhat mondhatnak bármit,ergó pofátlanul átverhetnek.Mi pedig jól gondoljuk meg mit mondunk,mert uram már kimonda így beírattatik a nagy rózsaszín könyvbe amit a törvény keze óv... Ha esetleg eszedbe jutna kihátrálni,no várj csak te kispolgár! Megfenyegetlek,hogy neked úgy sincs elég pénzed arra hogy perre vidd a kis történeted,mert ha vesztesz minden költség a nyakába szál...
-
A gond az lenne a mi esetünkben, hogy nekünk pont lejárt az előző két év hűség decemberben.A szolgáltatás persze létesült,majd egy hónap alatt sikerült átirniuk.A készülék esetét már kifejtettem dióhélyban.
-
Nem hinném, hogy vannak olyan jófejek és törölnek.A kötbért biztosan megkapnám tv helyett másnapra sárga csekken.Gondolom ez az osztály gördülékeny!
-
Igen ez a legalattomosabb az egészben,hogy mire föl hitegetik az embert? Miért nem mondták meg kerek-perec, hogy bocs de vegyél máshol ha szeretnéd mondjuk a fa "alá" tenni,mert nálunk valami nem okés. Inkább hazudjuk azt, hogy elfogadva,a futárnál van,1-2 nap,már csak ezt kell befizetned,a héten hozzuk ésatöbbiésatöbbi.....
-
Mi is hasonló cipőben járunk,röpke kér hónapja rendeltünk egy Samsung 48H6400-as készüléket.Mi " szerencsések" voltunk, mert már karácsony előtt szólt egy illető, hogy elfogyott és nem tudja lesz e még egyáltalán, rendeltünk másikat ha szeretnénk gyorsan megkapni.Hát oké, Samsung átirva Lg LB670-re,majd elvileg továbbítva. Azóta is várjuk a csodát! Természetesen a sztori nem ilyen egyszerű.Több órás várakozások, befizetések, +2 év hűség, az ember idegállapotát meg hagyjuk is. Közel 2 hónap várakozás után csak annyit látnak most a rendszerben,hogy elutasítva a Samsung tv...Ami már elvileg egy hónapja a Gls futárnál is volt.Ez meg mi? Webshop? Szánalomra méltó ez az egész.Az ügyintézők 95%-a semmire sem használható,mondhatni felesleges.Szavahihetetlen,lassú,értékelhetetlen! De itt még nincs vége.