zrx8

Tag
  • Tartalmak

    33
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

zrx8 a fórumon

  • Rang
    Tudományos főtag
  1. Üdv! Régebben ha a netes adategyezetést elkezdtem, kiírta az oldal, meddig érvényesek még a jelenleg megadott adataim, de valami topmanáger nyilván kitalálta, hogy a szent cél -azaz a nyájnak az előfizetéses konstrukció felé való terelése- érdekében még ezt a morzsányi könnyebséget nyújtó infót is vonjuk meg az egyszeri dominóstól, hadd rettegjen, hogy ha most nem egyeztet, akkor lemarad, mert a hetekkel ezelőtt küldött értesítő SMS-t már úgy is törölte, fogalma nincs a dátumról, és tudat alatt ez is egy kis lökést ad neki, hogy előfizetésre váltson. Röviden: ha törölted az SMS-t, és nem írtad fel a dátumot, a nagyszerű Telekomnál SEMMILYEN ELEKTRONIKUS LEHETŐSÉG NINCS annak ellenőrzésére, mikor lesz szükséges legközelebb az adategyezetés. - Sem a webes adategyezetés felület - Sem a Telekom app - Sem a zöld számos egyeztető vonal (vanda) Nem képes ezt az információt közölni. Szégyen.
  2. "Jobb helyeken a rendszergazda figyelmeztetést is kap" szóval ebben az esetben nem
  3. És ilyenkor egyáltalán ránéz valaki? És ha emiatt vesztem el a domino számomat?
  4. Gyerekek ez egy rakás S*Z*A*R ! A chates ügyintéző azt mondta, töröljem a cookie-kat, megtettem, semmi nem változott. A TELEKOM a magyarországi informatika SZÉGYENE !
  5. Nem tudom szebben fogalmazni. Talán azért szívatják a dominósokat, hogy minél többen térjenek át számlás előfizetésre ? Elküldöm az űrlapot, párszor ezt kapom: "Az adatok betöltése hosszabb időt vesz igénybe, türelmedet kérjük! Frissítsd az oldalt, ha még mindig nem jelent meg az általad kért tartalom!" utána meg: " Technikai hiba történt az adatok ellenőrzése közben. Kérjük, próbáld meg újra! "
  6. Sziasztok! Vanda azt mondta, hogy a vezetékes netem hibajavításának idejére aktivált a telefonomra 72 órányi korlátlan mobilnetet, az SMS-t is megkaptam róla, azzal, hogy indítsam újra a telefont. Már vagy 3x újraindítottam, de a Telekom appban továbbra sem jelenik meg ez a 72 órás net. Ettől még aktív lehet? Köszönöm a válaszokat, p
  7. Az adategyeztető oldal azt mondja, hogy már lejárt az egyeztetésre vonatkozó határidőm, de ez nem igaz, mert ma éjfélkor jár le, és erről sms-ben is értesítettek pár perccel ezelőtt. Az SMS-ben az áll, hogy a határidő "ma éjfélkor lejár" ha már lejárt, miért küldenek előre figyelmeztető SMS-t utólag? a "ma éjfél" a mai napot lezáró időpontot jelöli, a nap kezdetére "nulla óra"-ként hivatkozunk az előző egyeztetés után adták meg a mai dátumot, mint a következő egyeztetés időpontját, tehát saját maguknak is ellentmondanak Szerintem egyszerűen hibásan hasonlítja össze a dátumokat az adategyeztető oldal szoftvere, csak egy < jelet kellene kicserélni <= -re, vagy valami ilyesmi.. Vajon hányan szívnak még rajtam kívül egy ilyen trehányság miatt ? (mert ez nem most kezdődött, abban biztos vagyok)
  8. Szerintem nem. Mondok egy példát: feltöltöm a domino egyenlegemet, és rögtön utána vásárolok egy Maraton 5GB-t. Ekkor ha lekérdezem a telekom app-ban, kiíríja, hogy még X napig használhatom fel. Ezután mondjuk egy héttel később ismét feltöltöm a domino egyenlegemet. Ekkor ugye a Maraton érvényességének vissza kellene állnia X napra, de nem így történik.
  9. Tisztelt Telekom! A "Maraton" csomag ismertetője, mely szerint "A sikeres aktiválástól időkorlát nélkül addig érvényes, amíg el nem fogy az 5 GB vagy ameddig tart a SIM-kártya rendelkezésre állási ideje." tételesen félrevezető, mivel az adatmennyiség felhasználhatósága a valóságban a vásárlástól számított 1 évig tart maximum. Régen, a csomag indulásakor, valóban korlátlan volt, de ezen később változtattak, anélkül, hogy a tájékoztatóba átvezették volna azt. Hiába töltöm fel az egy év alatt újra és újra a domino-egyenlegemet, meghosszabbítva ezzel a SIM-kártya rendelkezésre állási idejét, ettől a Maraton csomag rendelkezésre állási ideje nem hosszabbodik meg. Magyarul: nem igaz, hogy a maraton "a sikeres aktiválástól időkorlát nélkül addig érvényes, amíg el nem fogy az 5 GB vagy ameddig tart a SIM-kártya rendelkezésre állási ideje". Kérem, korrigálják az ismertetőt, mert ez így a fogyasztók megtévesztése. Üdvözlettel
  10. Hú, köszi, ez működik, csak az a gond, hogy én amúgy soha nem lépek be a webes felületre, hanem POP3-mal olvasom a leveleket. A szűrőknek tehát nem alkalomszerűen, hanem folyamatosan kellene érvényesülniük. Ez nem lehetséges ?
  11. Létezik, hogy rajtam kívül senki nem használja a telekomos email címét ?
  12. Üdv! Próbáltam beállítani a webes felületen (horde) a telekomos előfizetésünkhöz tartozó e-mail accounthoz spam szűrőket, de sem a "tiltott címek", sem a "szűrési szabály"-ok nem csinálnak semmit, ugyanúgy megjelennek a bejövő e-mailek között a tiltott címről érkezők. Működik ez valakinek ? Ha igen, mit rontok el ? Másik kérdésem: az "Engedélyezett címek" mire lenne jó (elvileg) ? Nem látom a logikát benne. Köszi
  13. Telefonszámmal jelentkeztem be az online üfsz-ra. Nem deaktiválódott, mert még most is működik. Amúgy a megoldást a személyes üfsz-os közölte: az a csomag, amit használok (200MB adat a 100MB-os áráért), már nem létezik, és a fejlesztőknek nincs kedvük/idejük/megbízásuk a már kifutott csomagokat használók számára is megvalósítani a funkciót. Gondolom, a munkaráfordítás emberév-tízezrekre rúgna.. Így ha belépek, azt látom, hogy nincs mobilnetem, pedig van. Hurrá. (mondjuk ezt az online üfsz-os csetes kolléga is elmondhatta volna..)
  14. nincs, és a testreszabás / internet alatt is inaktív mind a 4 csomagtípus, pedig 2 napja még mobilneteztem, és azóta nem kapcsolgattam ki semmit