csipke1862

Tag
  • Tartalmak

    12
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

csipke1862 a fórumon

  • Rang
    Tudóspalánta
  1. Nem az a legnagyobb baj a telekommal hogy nagyon lassúak,hanem hogy mennyire vannak képben.Ma küldtek egy email-t hogy a(Szerintük)február 11.én leadott rendelésem elbirálás alatt van és legyek türelmes mert 30 napjuk van a teljesitésre.Erre most mit mondjak? Tegnap hozták a tv-t:-)))
  2. Csak vannak még csodák. A készülék kiszállitás alatt a futárcégnél.
  3. Csoda történt! Most hívtak elvileg adatot akart egyeztetni, de lesoroltam neki az eddig történteket és elmondása szerint utána nézett az ügynek. És itt jött a csavar, a küldemény kiszállitás alatt a futárcégnél,legkésöbb szerdán megjön.
  4. Nem is volt rossz ötlet, ment a levél a fogyasztó védelemnek. Hátha öket majd komolyabban veszik.
  5. pedig már kezdtem örülni hogy záros határidőn belül történni fog valami. tegnap irtam nekik a facebook-on is de onnan is csak a süket duma jött hogy hivjam az üfsz-t vagy irjak e-mail-t. ugy látszik ennyire futja nekik
  6. csak lesz ebböl a tv-böl valami, már az e-számlát megkaptam, 2017.01.28.ig most már csak a tv kellene hozzá
  7. Legalább téged már visszahívtak+5000 jóváirás,engem a tegnapi cirkusz óta nem kerestek még.De semmi gond,mostmár ha jövö hét péntekig nem lesz tv -m akkor lesz a tréhomnak-1 elöfizetöjük és akit csak tudok lebeszélek róluk!
  8. ekkora káoszt én még nem láttam,volt már ügyes bajos dolgom más szolgáltatokkal is de egy két telfon max egy pár nap és minden rendben volt,itt meg még a rendelésem is eltünik és hazudgálnak össze vissza ja és természetesen a kedvenc dumám legyek türelmes 1-2 hét és biztosan történik valami
  9. reggel mikor megnéztem tuti nem volt, biztosan akkor frissitették a listát most látom én is hogy ujra hirdetik
  10. Ugyan azt mint a tied, erre mondták hogy azt sem tudják mikor lesz, de mostmár legalább kivették a kinálatból  
  11. Ma TALÁN sikerült pontot tennem a tv rendelési ügyem végére.Elkövettem azt a hibát hogy,január elején online rendeltem egy LG ......-készüléket.Január végén felhívtak hogy ez a készülék nincs készleten és azt sem tudják mikor lesz,és ha nem akarok tovább várni akkor válaszak inkább egy Samsungot,mondom jó legyen akkor Samsung.Ma felhivtam öket és azt mondják hogy sehol nem látják a rendelésem a rendszerükben, két dolgot tehetek, vagy megrendelem telefonon vagy újra  online. Megrendeltem telefonon mire közölték hogy ujabb 30 nap várakozási idő de természetesen sürgetik a dolgot.Erre azt feleltem hogy a 30 nap régen letelt már és ha jövö hét péntekig nincs itt a tv akkor ne fárasszák magukat mert sem a készüléket nem veszem át és a tv elöfizetésem is lemondom.Szerintetek mi lesz ebböl?
  12. Ma TALÁN sikerült pontot tennem a tv rendelési ügyem végére.Elkövettem azt a hibát hogy,január elején online rendeltem egy LG ......-készüléket.Január végén felhívtak hogy ez a készülék nincs készleten és azt sem tudják mikor lesz,és ha nem akarok tovább várni akkor válaszak inkább egy Samsungot,mondom jó legyen akkor Samsung.Ma felhivtam öket és azt mondják hogy sehol nem látják a rendelésem a rendszerükben, két dolgot tehetek, vagy megrendelem telefonon vagy újra  online. Megrendeltem telefonon mire közölték hogy ujabb 30 nap várakozási idő de természetesen sürgetik a dolgot.Erre azt feleltem hogy a 30 nap régen letelt már és ha jövö hét péntekig nincs itt a tv akkor ne fárasszák magukat mert sem a készüléket nem veszem át és a tv elöfizetésem is lemondom.Szerintetek mi lesz ebböl?