gidano

Tag
  • Tartalmak

    2
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

gidano a fórumon

  • Rang
    Tudóspalánta
  1. Sziasztok! A Telekom alkalmazásban az említett készüléken képtelen vagyok bekapcsolni a 7 napos ajándék 3Gb-os mobilnet csomagot. A művelet mindig sikertelenül végződik. A Telekom ügyfélszolgálat, sőt a technikai support sem tudott segíteni. Ugyanez a Samsung S8 esetében tényleg pár gombnyomás volt. Ami a Mate 10 Pro-n megtörtént: - Telekom app adat és cache törlés majd reboot - 3Gb aktiválása sikertelen - App eltávolítás, újratelepítés, reboot - 3Gb aktiválása sikertelen - A készülék gyári alaphelyzetbe állítása, mentésből visszaállítás nélkül, teljesen szűzen. Telekom app fel, az eredmény ugyanaz, sikertelen a 3Gb aktiválása Szívesen venném ha valaki érdemben tudna segíteni, köszönöm!