laverdadb

Tag
  • Tartalmak

    1
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

    soha

laverdadb a fórumon

  • Rang
    Új tag
  1. Sziasztok!   Csatlakozom a klubhoz. Január 27. -én rendeltem egy Sony készüléket. Holnap fog lejárni a 30 nap. A készüléket csak azért rendeltem, mert a kedves ügyfélszolgálatos lány azt mondta, hogy ebből van készleten így 8-10nap lesz a kiszállítás. (Eredetileg LG készüléket akartam, de az nem volt raktáron) Persze megszívtam, mert a mai napig a Sony készülékemről semmi nem lehet tudni. Többet beszéltem az ügyfélszolgálatosokkal, mint a saját családommal összesen az elmúlt hónapban.   Sürgetik már 2hete folyamatosan a gyártót, de még mindig semmi híre, hogy jönne a készülék. "Kérem legyen türelemmel, kérem várjon, kérem ezen a héten biztos, hogy megkeresik, kérem várjon" BETELT a POHÁR!!!  Beszéltem a Sony ügyfélszolgálattal is, de az elmúlt másfél hétben nem kaptak kiszállítási listát a Telekomtól. Ilyen fajta felháborítóan rossz ügyfélkiszolgálást még nem tapasztaltam egy ekkora cégtől. Annyira ideges vagyok, hogy azt nem tudom elmondani.   Aki jót akar magának, inkább Cetelem hitelre vegyen készüléket és mondja vissza a rendelésést a Telekomtól!   K******* be a TELEKOM!