Semmi bicskanyitogató nincs benne. Ez nem egy új probléma ami két napja teszi lehetetlenné a szolgáltatás használatát.
Körülbelül 2 éve minden este ez a helyzet és ha nem rendelkezel valami vpn-el (Pl. ExitLag vagy Proton) akkor csak akkor ülj gép elé ha 80 éves vagy és csak emailezgetni akarsz a "GIGAERŐS" neteddel ami Discordról úgy tölt be egy médiafájlt mint anno a betárcsázós matávos szutyok net.
Cseh úr stílusa teljes mértékben megérthető mert a szolgáltató konkrétan pofán szarja az előfizetőit több éve és az ilyen cég nem érdemel semmiféle tiszteletet.
Ismerőssel bérlünk egy szervergépet egy német hostingtól amin a játékosok (KIZÁRÓLAG Telekom nettel rendelkező játékosok) 180+ ping és 20-30% packet lossal szenvedtek. Amikor ezt jeleztem a hosting felé hogy lehet e ezzel valamit kezdeni megkérdezték milyen ISP-vel van gond és amikor közöltem hogy hángérien telekom akkor konkrétan kiröhögtek és közölték hogy amint lehet kukázzuk a telekomot és az alábbit írták miután átrakták a gépet egy DTAG hálózatra: "Telekom has a strange peering policy, the peering policy is "pay or no peering" so we pay"
Ha a többi szolgáltató (D.I.G.I) elérhető lenne minden helyen akkor a telekom csak pislogna hogy hányan dobnák vissza az otthoni internet előfizetésüket akik nem csak arra használják az 1-2gb/s netcsomagukat hogy Zámbó Jimmys szép jó reggeltet kívánó képeket nézegessenek googleben.
Ja mielőtt a csoda support válaszolna:
Kedves Borga78!
Kérjük, hogy privát üzenetben add meg a kövezetkő adatokat, hogy továbbítani tudjuk szakembereinknek: cél és forrás IP-cím, illetve trace log!
A trace log-ot érdemes olyankor futtatni, amikor a probléma tapasztalható (pl.: torlódik a forgalom), hogy megtudjuk vizsgálni, hogy hol nő meg a válaszidő és a csomagvesztés.
Kérjük, hogy a tartalom szolgáltatónál is jelezd a problémát!
Az okozott kellemetlenségért elnézésedet kérjük! Megértésedet és együttműködésedet köszönjük! ^Randomnév