Ikszy

Tag
  • Tartalmak

    16
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Ikszy a fórumon

  • Rang
    Tudományos tag
  • Születésnap 1947-08-22
  1. Üdv. Tehervagon!Köszönöm a segítséged, sajnos nem visz előre. Az időpont foglalással kezdtem? De akkor sem jött meg az SMS. A telefonra másik telefonról megérkezik az SMS, tehát fogadóképes, csak a TELEKOMTÓL NEM. Az üzlet nem valami viszonteladó. Remélem június 30-ig valahogy megoldom. Üdv: Ikszy
  2. Üdv.Mindenkinek! Hasonló a problémám: Nem kapom meg az online felületen az SMS kódot többszöri próbálkozásra. Voltam az ügyintézőknél a helyi Telekom irodában. Ők sem tudják mi a probléma. Másik telefonról megérkezik az SMS. Mivel lehet még próbálkoznom? Naponta használom, aktív telefon. Május óta próbálkozom, eredménytelenül. Ha tudtok segítsetek! Előre is köszönöm. Üdv: Ikszy
  3. Köszönöm mindkettőtöknek a válaszokat. Törölhette őket a Té a csomagváltáskor. Megpróbálok létrehozni új emailt, mert szükségem van rá. A lényeg, hogy "eltüntek, mint a kánfor."
  4. Üdvözöllek btz! Köszönöm a gyors választ! Igazából ezeket nem nagyon használtam még. Ezért szeretném most használni, de a jelszómat elfelejtettem. Régebben a Telekom bejelentkezési oldalán megjelentek a személyes adatoknál az emailek, és ott lehetett új jelszót kérni. Most viszont ezt sehogy nem találom, mióta a weboldal megváltozott. Ezért fordultam a fórumhoz, hátha valaki tudna segíteni. Jó éjt.Ikszy
  5. Sziasztok! Kérdésem, problémám a következő: MAGENTA 1 díjcsomagra váltottam 2016.07. 28-án DSL Családi Netről, Netmánia M-re. A DSL családi csomagban 3 db email-cimet vehettem igénybe. A Netmániában nem találom a régi email-jeimet. Egyáltalán benne vannak-e a régiek, és ha igen hogyan nézhetem meg a leveleimet, melyek a keresett postaládákba érkeztek. Ha valaki tudja, a válaszát megköszönném. Üdv: Ikszy
  6. Sziaztok Tehervagon és Lacii! Köszönöm, hogy így vélekedtek rólam, nagyon kedvesek vagytok a segítőszándékaitokról nem is szólva.Megfogadom a tanácsaitokat, és új telefont veszek.További szép napot és a munkátokhoz sok sikert kivánok! Üdvözlettel: Ikszy
  7. *teherwagon írta: Hello Ikszy, a korábbi lopásnak, egyáltalán a SIM kártyának ehhez nem lehet semmi köze. telefonhibának is furcsa. nem fekszel rá véletlenül, érintés nélkül műveli mindezt? ha igen, én a helyedben a korára tekintettel elengedném a telót. ha nagyon ragaszkodsz hozzá (megérteném, mert a maiakhoz képest tudásban őskövület ugyan, de szerintem szebb bármelyiknél ), érdekességképpen nézd meg, a menü/beállítások, hívásbeállítások/automata újrahívás funkció ki van-e kapcsolva (elvileg nem erre van, de ennek véletlen érintéssel kombinált működése állhat legközelebb az általad tapasztaltakhoz), illetve nyomj egy gyári visszaállítást (biztonsági kód kell hozzá, ami a régi Samsungoknál alapból a 4db 0, viszont vigyázz, ez gyalulhatja a telót).ha ez sem segít, akkor marad a szoftver újra (ha hozzáférhető még), de ez csak akkor, ha önerőből meg tudod oldani (ha nincs különösebb érzelmi értéke, ne fektess bele ennyi energiát, pénzt meg semmit, a legolcsóbb okostelefonnal is jobban jársz).* Megnéztem az automata újrahívás funkciót nem volt bekapcsolva. Nem feküdtem rá, sőt volt, hogy még nem is voltam egy helyiségben a telóval. Ezekért fogalmaztam úgy, hogy "paranormális", amit csinál. Ma is tárcsázott 16ó 30-kor egy nemrég beírt új ügyfelet, akivel előzőleg, nem fogadott hívásom volt.Na mindegy megpróbálom kiszedni a képeket, neveket és hangfelvételeket, és írány a T-bolt.További jó munkát, údvözlettel: Ikszy
  8. Szia! Köszönöm a választ.Hát elég őskövület, de nem Samsung, hanem LG a telefonom. Amikor vettem még nem volt okostelefon, és nekem az 5 Mega Pixel miatt kellett. A külső memóriával nekem megfelelt./ Egyébként 68 éves "vénasszony" vagyok, aki 1994 óta netezik./Szóval ha nincs más lehetőség /amit ajánlottál megnézem/ de a vége egy új teló vásárlása lesz. Ideje végre fejlődnöm tovább.Mégegyszer kösz. Ikszy
  9. Jó napot Fórumozók' Van egy LG KC550 tipusú mobilom, amit eddig problémamentesen használtam. Előfizetéses Mátrix dijcsomagos. Egy emberkével használom többnyire 0 Ft-os dijjal, Aranykártyás. Számláim így is közel 10eFt-asak. A júliusi áremelkedés a T.com üzleti információ szerint nem vonatkozik erre a dijcsomagra. Első meglepetésem akkor ért, amikor a számlában nem került levonásra a 20 db SMS, amit május végéig kaptam. Hogy miért azt még nem sikerült megfejtenem. Második: paranormális jelenségek, a telefon magától tárcsáz számokat egymás után akár 7-szer is, különböző időpontokban. Hajnal:5ó 17-kor, éjjel 23ó 30-kor, 2 óra 16 preckor.,ÉN alszom, a telefon müködik. Tárcsázza a számot, aki visszahív, hogy én hívtam/ Én ugyan nem hívtam, mondom, alszom. Persze nem hiszi el. Megnézem a telefont én döbbenten látom, hogy a tárcsázott hívások között, valóban ott szerepelnek a hívások. Napközben, akit utoljára felhívtam, / nem fogadott hívás lett/ többször a telefon tárcsázza. Kérdésem, valamilyen készülékhibáról lehet szó, vagy mi lehet ez? Voltak telefon lopások / 2 db készüléket is elloptak./, de természetesen azonnal letiltattuk a SIM kártyát. Ennek úgy gondolom nem lehet köze ezekhez a hívásokhoz. Bár a telefonszámok megmaradtak az új készüléknél.Mit lépjek , valaki tudna tanácsot adni. Vegyek új telefont, új telefonszámot kérjek? A válaszokat előre is köszönöm.Ikszy
  10. *zoli62 írta: Ikszy írta: Helló!Köszönöm a válaszod. Annyi a hozzáfűznivalóm, hogy semmi feltételről nem tájékoztattak ezidáig. Évek óta így, tehát levonták a 20db SMS-t/. Aranykártyás előfizető vagyok. Mátrix /AVON/ dijcsomaggal. Plusz internet , vezetékes telefon évek óta a Telekomnál van. Lassan 20 éve az ügyfelük vagyok.Nemcsak az bosszantja az embert, hogy egyoldalú a változtatás, dijemelés hanem, hogy hülyének is nézik az embert..Az ügyintézők pedig hárítanak. Egyébként sajnos nem ez az első, hogy nem tudnak válaszolni. Pedig bár nem T.pont illetékességüek, de a megyében nagyobb városnak számító településen "tajékoztatják"így az ügyfeleiket..Sokszor gondolkodóvá tesznek, hogy szolgáltatót kellene változtatni. Üdv: Ikszy Esetleg van kapcsolattartód?zoli62 írta: Ikszy írta: Helló!Köszönöm a válaszod. Annyi a hozzáfűznivalóm, hogy semmi feltételről nem tájékoztattak ezidáig. Évek óta így, tehát levonták a 20db SMS-t/. Aranykártyás előfizető vagyok. Mátrix /AVON/ dijcsomaggal. Plusz internet , vezetékes telefon évek óta a Telekomnál van. Lassan 20 éve az ügyfelük vagyok.Nemcsak az bosszantja az embert, hogy egyoldalú a változtatás, dijemelés hanem, hogy hülyének is nézik az embert..Az ügyintézők pedig hárítanak. Egyébként sajnos nem ez az első, hogy nem tudnak válaszolni. Pedig bár nem T.pont illetékességüek, de a megyében nagyobb városnak számító településen "tajékoztatják"így az ügyfeleiket..Sokszor gondolkodóvá tesznek, hogy szolgáltatót kellene változtatni. Üdv: Ikszy Esetleg van kapcsolattartód?*Szia, Zoli62! Nem igazán értem, mire gondolsz A T-Pont üzletében van-e kapcsolattartóm? Kicsit részleteznéd, hol lehet"szert tenni rá?
  11. Helló! Köszönöm a válaszod. Annyi a hozzáfűznivalóm, hogy semmi feltételről nem tájékoztattak ezidáig. Évek óta így, tehát levonták a 20db SMS-t/.   Aranykártyás előfizető vagyok. Mátrix /AVON/ dijcsomaggal. Plusz internet , vezetékes telefon évek óta a Telekomnál van.  Lassan 20 éve az ügyfelük vagyok. Nemcsak az bosszantja az embert, hogy egyoldalú a változtatás, dijemelés hanem, hogy hülyének is nézik az embert.. Az ügyintézők pedig hárítanak. Egyébként sajnos nem ez az első, hogy nem tudnak válaszolni. Pedig bár nem T.pont illetékességüek, de a megyében nagyobb városnak számító településen "tajékoztatják"így az ügyfeleiket.. Sokszor gondolkodóvá tesznek, hogy szolgáltatót kellene változtatni.   Üdv: Ikszy   
  12. Üdv a hozzászólóknak! Partner 3 dijcsomag kedvezmény -  minden előzetes értesítés nélkül - már két számlában nem került elszámolásra. Addig 20 db SMS dija levonásra került.  Ellenben a kapcsolási dij felszámítása a számlákba észrevétlenül bekerült. Személyesen jártam  a T.home  boltjában, ahol eddig számlát is befizethettem,  /néhány hónapja már "elhajtanak" a postára/ és válaszul azt mondták, hogy vigyem be hozzájuk az ominózus számlákat. Talán nem mondok igazat? A július 1-i áremelkedéseknek betudható lett volna, de az ilyen becsempészéses módszer, azért bosszantó, és még válaszokat sem tudnak adni a régi hüséges ügyfeleiknek. Két előfizetésem van,plusz egy Dominós mobilom lassan 15 éve  plusz internetem, telefonom, de az ügyintézés egyre több kivánnivalót hagy maga után. Kérdésem , hogy jogos-e a kedvezmény megvonás, és nem kellett volna-e előzetesen közölni az előfizetővel. Válaszokat előre is köszönöm: Ikszy  
  13. Köszönöm a megnyugtató választ, és az ötleted. Majd utánnanézek az alkalmazásnak.
  14. Köszönöm a hozzászólásodat, és az együttérzésedet. Az azóta jött SMS-ek megvannak. Elég baj az, hogy az előfizetőnek nincs joga az SMS-jeihez.  Bosszantó, hogy valakik esetleg olvashatják, vagy a "Jegyzet" -ket esetleg felhasználhatják. Megpróbálom bevinni egy szervizbe, de nem sok reményem van. 
  15. Sajnos, ami még érzékenyebbül érint: most fedeztem fel, hogy a "Szervező" menüből az összes "Jegyzet" beírás is eltünt. Van-e remény, hogy visszaszerezhetők-e? SOS