etyienn

Tag
  • Tartalmak

    6
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

    soha

etyienn a fórumon

  • Rang
    Tudóspalánta
  1. egy gond van ismerve őket a számla ketyeg és a késedelmi kamatot az egekig emelik, amíg a 125. ügyintézőn is átmegy az ügy, addig cca. 5.000 HUF késedelmi kamatot számolnak fel majd, amit viszont be akarnak hajtani rajtam a papírozás miatt, amiket kiküldenek... :S
  2. szia!   Először felhívom az ügyfélszolgálatot holnapi napon. ha nem állnak kötélnek levél, majd utána fogyasztóvédelem, majd utána bíróság. mindennek megvan a protokollja...
  3. na most fogom beperelni őket és kártérítést kérni XD ezt megszívták... KEDVES TELEKOM *****szerződés felmondva időben, hűség idő lejárata előtt 8 nappal. Beltéri egység postai úton visszaküldve, fényképes bizonyítékkal, ajánlószelvénnyel ami bizonyító erejű. most küldték meg az utolsó "RÉSZARÁNYOS" számlát. Egy számlán 10500 HUFot fizettünk havonta. A részarányos számla 11100 HUFról szól, ami azért fura, mert határidő előtt felmondtam, majd 04.21 után is számláztak, mikor is nem szabad már, mert jogilag nem elfogadott. Akkor lenne amennyiben hűségidő után mondom fel a szolgáltatást és kedvezmény nélkül lenne kiszámlázva, de nem így történt. Majd a beltérit ugye visszaküldtük határidőben 6 nappal felmondás után. Persze kétféle tájékoztatás jött a visszaküldésről ami ellentmondásos volt. Mivel vissza lett küldve ezért az sem jogos hogy 10.000 HUF kártérítést kiszámláztak. Első út felhívom őket, megpróbálom velük megbeszélni, második opció fogyasztóvédelem, vizsgálják felül, minden bizonyíték adott. harmadik opció amennyiben ennek ellenére sem kérnek elnézést és vonják vissza a büntetést és kötik az ebet a karóhoz, bírósági út. én szívesen elköltöm a magyar telekom milliós pénzét amit nekem fognak fizetni... :) egyszer kell hibázni kedves telekom, én ezt szoktam figyelni és ki is hazsnálom, ha kaszálhatok Önökön...
  4. na most fogom beperelni őket és kártérítést kérni XD ezt megszívták... KEDVES TELEKOM ******szerződés felmondva időben, hűség idő lejárata előtt 8 nappal. Beltéri egység postai úton visszaküldve, fényképes bizonyítékkal, ajánlószelvénnyel ami bizonyító erejű. most küldték meg az utolsó "RÉSZARÁNYOS" számlát. Egy számlán 10500 HUFot fizettünk havonta. A részarányos számla 11100 HUFról szól, ami azért fura, mert határidő előtt felmondtam, majd 04.21 után is számláztak, mikor is nem szabad már, mert jogilag nem elfogadott. Akkor lenne amennyiben hűségidő után mondom fel a szolgáltatást és kedvezmény nélkül lenne kiszámlázva, de nem így történt. Majd a beltérit ugye visszaküldtük határidőben 6 nappal felmondás után. Persze kétféle tájékoztatás jött a visszaküldésről ami ellentmondásos volt. Mivel vissza lett küldve ezért az sem jogos hogy 10.000 HUF kártérítést kiszámláztak. Első út felhívom őket, megpróbálom velük megbeszélni, második opció fogyasztóvédelem, vizsgálják felül, minden bizonyíték adott. harmadik opció amennyiben ennek ellenére sem kérnek elnézést és vonják vissza a büntetést és kötik az ebet a karóhoz, bírósági út. én szívesen elköltöm a magyar telekom milliós pénzét amit nekem fognak fizetni... :) egyszer kell hibázni kedves telekom, én ezt szoktam figyelni és ki is hazsnálom, ha kaszálhatok Önökön...
  5. Megoldottam. Ügyfélszolgálat. Hűségidő lekérdezés. Másik szolgáltató árajánlatkérés. Telekom felmondás, telefonon és írásban is. Másik szolgáltatónál való megrendelés...ez kedden, majd szerdán már jönnek is szerelni :) de mikor megkérdezték mért mondtam fel a szolgáltatást, elmondtam, hogy egy telekommunikációs cég nem engedhet meg magának efféle bakikat és a többi sérelmemet. szóval a gyomorideges korszaknak vége... :)
  6. miért nem lehet belépni már több mint fél éve lassan az online felületre? szeretnék tisztában lenni a szerződéses adataimmal! szerződés lejárata, mikor kell hosszabbítanom, jelenlegi csomagok tulajdonsága, stb. bosszantó nagyon, hogy nem érem el a saját felületem!!!!