Ugrás a tartalomhoz
  • Szeretne hasonló avatart használni? A profilképként felhasználható avatarokat az alábbi linkről tudja letölteni.

    image.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpegimage.jpeg

Krisztina0728

Tag
  • Tartalmak

    2
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Bejegyzések, amit Krisztina0728 posztolt

  1. Ekkor: 2021. 03. 06. at 10:26, Nizsaszór Nibor írta:

    Köszönöm szépen a választ!

    Nem is a fertőzéstől tartottam, mert biztos vagyok benne, hogy a szerelők betartják a szabályokat, és jómagam is nagyon fegyelmezett és szabálykövető vagyok, csak abban nem voltam biztos, hogy az új kormányrendelet miatt folynak-e bekötések.

    Szia, nálad bekötötték a szolgáltatást? 

     

    Köszi a választ

  2. Tisztelt Telekom, a megadott időpontban egyszer próbáltam elindítani telekom üzletben az átkötést költözés miatt, azt mondták a vírus helyzet miatt nem vehetnek fel igényt. Nyomban hívtam a 1414 et. Sajnos mai napig nem történik semmi, már lassan 3 hete.kb 4* indítottam az igényt központon keresztül de  valami miatt mindig törlik, amiről tájékoztatást sem kapok sem emilben sem telefonon. Mai napon ismét elindítottam az átkötési igényt. De még a rendszerben sem látom az átkötési igényről a dokumentumot

    Kérem a segítségüket, kihez tudok fordulni. 

    Több mint 10 éve ügyfelük vagyok, de kezdem azt érezni, hogy cserben hagytak ebben a nehéz időszakban amikor még 2 iskoláskorú gyermekkel is kellene digitálisan tanulni. 

    Köszönöm a segítséget, ha kapok végre. 

     

    Üdvözlettel 

    Krisztina 

×
×
  • Új...